search
menu
person

NEWS AND UDATES


טכנאים אלה חוזרים שיחת מין ללא חדירה. באמת, מהו השיער? אלה סוגים חדשים של סקס אשר יגן על אדם ממחלות, המועברות במגע מיני.

התוכן של המאמר

1 tracophilical 2 באף 3 Vatrol 4 intraferal 5 אוריקולרי 6 Pubis 7 ממוגרפולוגים 8 גליטל 9 Popliteal 10 מוניאני

כן, זה לא הכול בדרך כלל מאוד ולא רציני אפילו. אבל העובדה שזה משהו חדש לפעמים אפילו בלתי חוקיים, לספק תענוג שלא יתואר. מה זה צימוקים כזה מין נזק?

חיצוני נקבה, מקרים, לרוב, מרמז, חיכוך, זכר, סקסי איבר על חלקים שונים של הגוף של הנערה, לא סופר את הנרתיק. אני צריך להגיד מה פעולה זו אהבה לוקח את התפקיד רק סיכה של גברים, וזה לא יפה אהבה דומה זכות, אז כדי למנוע רגשות לא נעימים, אלא בנוסף השתמש lubrikant.

מוּצָע אפשרויות עבור קרבה למישהו סוף סוף להיות הציג להיות חשוב מאוד, כפי שהוטל, יוצא דופן או אפילו מְנוּמנָם. לא לכל מי שאינו סוד הוא שמישהו קורא איך אנחנו רגילים לקרוא, טרמינולוגיה אינטימית אינטימית, אפילו כנראה ... Читать дальше »

Просмотров: 162 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

יש הסבורים לזה סקס הוא לא כל כך חשוב עבור היחסים, כפי שהוא ביסודו לחיות עד סוף הימים ב כבוד זה לזה, אבל לא כבוד כל כך ביסודו, אם התשוקה בינך נעלם. שים לב שאם אתה מאבד התלהבות סקסית לשותף שלך, אז אם שלך החיים כבר לא מביאים עיניים כבדות ולילה גניחות שנכפו להאיר את כל השכנים. יש כמה נסיבות, למה סקס חשוב במערכות יחסים.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. זה, זה הפך, נותן לך פליטה עצומה של רגשות 2 2. סקס יכול לסייע, לשים את זה בעדינות, להיפטר מתח 3 3. זה יכול להגדיל את הביטחון שלך 4 4. שניכם לישון טוב יותר בלילה 5 5. קרבה משתרעת בחו"ל חדרי שינה 6 6. מחבק את המין 7 סיכום צפייה

רוב המכשירים השפעה חיובית של מין קשורות לייצור הורמונים. שבתורו מעיד על העת העתיקה של מכשירים אלה, ולא משנה את המאה, זה עובד אדיר. גברים עדיין בוחרים גברת כי הוא יותר אטרקטיבי עבורם, כמו אובייקט סקסי ועדיין מוכן לנצח כאן. גבירותיי עדיין לבחור כובש ראוי יותר עבור המשך של רודציה.

אמנם, די מפתיע לבנות מקרי מבוסס רק על סקס. ... Читать дальше »

Просмотров: 234 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

עם הגעה לגיל 18, לי, כמו לפחות בעל רגליים למחצה ללא פגמים גלויים, לקח לצבא. אפשר היה לשרת בבירה של אוקראינה, בגדוד הכוחות הפנימיים. רק כמה חודשים היו פשוט מותשים, רק רציתי לאכול ולישון, אבל כשהתחילו לשחרר פיטורים, החיים החלו להתדרדר. תארו לעצמכם לוחם רעב, שכמעט שישה חודשים לא נתן לנשים. כל חצאית מיני, כל חולצה שקופה, כל, כמו שרובנו התרגלו לדבר, מכוסה בתחת ג'ינס שנקרא, כפי שכולם אומרים, כזה riser, וזה היה שווה את זה ללכת.

רגע זה, הליכה דרך פארק מרינסקי, ראיתי 2 גברים וילדה. הזמן היה מאוחר יותר, לא היו אנשים בסביבה. יש לציין כי השילוש ישב על ספסל וראיתי בירה, פתאום אחד האנשים תפס את הגברת על הצוואר, ובכלל, ניסיתי לנשק, היא גם ניסתה לפרוץ - לא בהצלחה. לפני כן, השיחה Frazzle טסה: "מה אתה שואף, את התור, אתה אוהב את כל הזונות של קייב, ביום, אני מניח, כבר עם תריסר מוגש".

בישראל אין מקום לפגוע בו כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי אסקוגר רק ... Читать дальше »
Просмотров: 289 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (1)

יום שבת זה היה לי רעיון עם מישה עם מישה - להוציא פלט לא סטנדרטי. דיסקים, מסיבות, מפלרטט - כל התבערה הזאת, אבל הפעם רציתי לא רק כדי "להסתכל", אבל באמת להסיר את הבנות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, לקוחות - צעירים משגשגים במיוחד רוצים להיראות בבירור להסתכל על החגיגה, הליכה בהישג יד עם אישה בהירה. זה להרוויח זה די למדי, ולאחר מכן כדי להבטיח באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

הם מרוצים, וכל. מישה הכירה מועדון אחד, שבו הנערות היפות של לבוב או בבירור מבטאים את זונות של לבוב עם מטרה מובהקת ... ובכן, ברור מה, כלומר, כדי לספק את שירותי המין שלך. ואת המטרות שלנו הערב זה עולה בקנה אחד. מישה אמרה שיש "תלויים" זונות רבות לבוב ולקרנות בנות. ולכן ניחמו בפינה והזמינו כמה קוקטיילים מועדפים. והחל "ציד". הבטתי ברונטית אחת בשמלה אדומה, אבל מישה "נדחתה", אומרת לא הפורמ ... Читать дальше »
Просмотров: 224 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

על פי הסטטיסטיקה, כמעט 99% מהצעירים, ככלל, הם מכירים את ההרגשה הלא נעימה הזאת, המשקע, כאשר הגברת מסרבת למין.

בישראל אין מקום קדומה, בעוד מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה הופך להיות סימן של מעמד.

מה הסיבה להתנהגות זו - נראה ולא חולה, בעבודה הכל בסדר? אירועים יכולים להיות כמות עצומה גדולה - מתוך איך הכל ברור, טריוויאלי לא מן הרגליים עמד עד לבעיות בריאותיות אדירות. אבל אז ננתח את התנאים המרכזיים ביותר, התנאים הנפוצים ביותר, כפי שאותם באים לידי ביטוי, התנהגות כזו.

התוכן של המאמר

אני לא באה אלי - נעלבתי! 2 זה באמת עייף מאוד 3 היא פשוט לא אוהבת סקס 4 חוסר ביטחון בבעלותו 5 סקס משועמם לה 6 איש רק סיים כדי לעורר גברת

אל תבוא אלי - אני פשוט נעלב!אני

האיש הוא פשוט שווה הבנה, זה הפך, לקבל את העובדה כי הם ולא הגבר ... Читать дальше »

Просмотров: 3519 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

בניגוד ל חוות דעת נרחבת, הנאה מין אנאלי לא יכול לקבל רק גבר, אבל גם אישה, עם זאת, חייב להיות מוכן כראוי תהליך. רכות של שותף ושומן מתאים ימנע רציני פציעה.

התוכן של המאמר

1 למה אנשים סקס אנאלי? 2 למה גברים עושים את זה? 3 למה נשים עושה את זה 4 ההשפעות של סקס אנאלי 5 היתרונות והחסרונות 6 מחלות העלולות להתעורר 7 אורגזמה ממין אנאלי ותוצאותיה 8 מחלה שבה אדם הוא כל הזמן חווה אורגזמה

למה אנשים סקס אנאלי?אני

אורגזמה אנאלי נקבה היא לא מיתוס, אבל זוגות עוסקים בסוג זה של סקס לרוב לבקשת אדם. כ -70% מהשותפים בוחרים בסוג זה של מין בשל סקרנות ולהציג מגוון של חיי מין, עם זאת, סיבות אחרות אפשריות - נרתיק מרווח באישה וקבלה הנאה רק מ מין אנאלי או מחוד הווסת.

גברים לעתים קרובות יותר כל דוחפים אישה בחידושים. הם רוצים לשלוט באחריהם בכל חוש, להרגיש את הזכר הדומיננטי, וגם ליהנו ... Читать дальше »

Просмотров: 288 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

אתה רוצה את אותה מתיקות וקלות כמו בייסה? רוצה שאתה עם בן זוג לא יכול להתנתק זה מזה כאילו שני חצאים של מאפה מתוק? אז אנחנו רוצים להציע לחוות את נקודת המין הקסם שלך בשבילך, אשר מתחבר יחד בתוך עצמו ואת הכוח, ואת רוך. זה נראה לך לא מעשי? ואתה מנסה.

התוכן של המאמר נערות ליווי

1 Pluses 2 מינוסים

הגברת צריכה לשכב בצד, להרים את המרפק את החלק הגבוה ביותר של הגוף.

מידע התנגדות ופגמי מועצות הוליד פסק דין שווא כי ליווי זה משהו היום, עם בושה, זה מה שאתה צריך לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

הרגליים הן קצת כפופות בברכיים ולחץ על החזה כדי לפתוח גישה הנרתיק שלה ואת העומס. האיש נופל לאחור, מסתגל למצב הגברת. ידו התחתונה תיצור את ראשה, העליונה מחזיקה גברת למותניים. רגל אחת נמתחת, השני מוקף בין הרגליים של הגברות, אשר פותחת אותו עוד יותר.

באיש, מאקאר כזה יש גישה לחזה ולקליטורי ... Читать дальше »

Просмотров: 319 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

למרות שבשנים האחרונות חלה עלייה בריבית במאפייני מין ובמשחקי תפקידים, סקס אנאלי עדיין מכשול לנשים רבות. משחקים לתרחיש זה הם בלתי אפשריים עבורם בכל נסיבות. עם זאת, יותר משליש מהנשים (36.3%) שנסקרו בשנת 2015 לחקר כתב העת של הרפואה המינית דיווחו כי הם ניסו מין אנאלי, ו -13.2% היו עוסקים בהם במשך 12 חודשים.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 22 מועצות עבור סקס אנאלי מושלם

עבור כמה נציגי מין הוגנים, כגון לי, סקס אנאלי יכול להיות תוספת חריף משחקים סקסי בחדר השינה. עד לאחרונה לא קיבלתי אורגזמה רק ממין אנאלי. הוא תמיד היה קודמו המיוחל של חדירה נרתיקית ואחרים ללטף מתחת לחגורה. האורגזמות האינטנסיות ביותר שחוויתי שילוב של מין קלאסי, גירוי של הדגדגן ופי הטבעת.

בשבילי, העיקר הוא שיש שותף המטופל והבנה שאליו אני יכול לסמוך. אה, כן, שכחתי לגמרי סיכה: החורים האנאליים שאין להם את היכולת להדגיש את חומר הסיכה נדרשה להסיר את המתח ואת ההכנה הסוגרת. כדי לעשות את זה סוג של סקס, אני צריך להירג ... Читать дальше »

Просмотров: 341 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

סאקורה Twig הוא עיסוי המשמש במשך זמן רב. בעולם שלנו הוא בא מן התרבות היפנית הישנה. זה כבר זמן רב בשימוש כאמצעי להעברת תחושות מדהימות ורגשות חיוביים. אין לו טכניקות ביצוע מיוחדות, ניתן לעשות אפילו במצב אלתור. התכונה העיקרית היא כי עיסוי נעשה לא ביד, אבל ללטף את תנועות השפתיים, שפות חתיכות של אור.

סוג זה של עיסוי מביא תחושות זוהרות ורגשות בלתי מתפשרים לגברים הזקוקים להרפיה שלמה וקבלת רגשות נעימים. בתחילה, אתה צריך להירגע את האיש שלי, להסיר את כל המתח, להגיע אמון ולהתחיל רק את התנועות הראשיות. אחרי הכל, אם אתה מפעיל עיסוי של גברים לא ידועים, הם לא סבירים להיות מסוגלים לסמוך על המעסה שלהם בשניות הראשונות ולהירגע בידיו. אתה בהחלט צריך לנסות לנסות.

מאפייני עיסוי

זה כרוך הרפיה מקסימלית של הגוף של גבר, את ההשפעה על קצה העצבני שלו עם מגע קל ו רך. כדי להצטרף לאיש הביטחון, ההשפעה עדיף להתחיל בעזרת היד, ו ... Читать дальше »

Просмотров: 85 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 22.04.2022 | Комментарии (0)

נשים לעיתים קרובות חווים אי-ודאות חמורה כשמדובר בגוף ובהופעה שלה במהלך יחסי מין. רבים מפחדים כל כך להפגין את השותף את החסרונות שהם מוכנים אפילו לנטוש את הקרבה. האם זה ראוי להגיד כי אי אפשר לעשות זאת?

התוכן של המאמר

1 כי אדם חושב עליך במהלך יחסי מין

אתה צריך לקיים יחסי מין עבור הנאה ואהבה, ולא הזדמנות להראות את הגוף המושלם שלך. כולם מבינים כי גופים אמיתיים תמיד יש פגמים שלהם, וזה נורמלי לחלוטין. יתר על כן, גברים מתוחים של נשים במהלך יחסי מין לטפל האחרונה. מחשבות אמיתיות של גברים רחוקים לחלוטין מכך שהנשים מדמיינות את עצמן.

כי אדם חושב עליך במהלך sexi

הוא לא שם לב רגליים שעיר

נשים הן לעתים קרובות looped מאוד על הפרטים ולבלות שעון שלם במקלחת, מנסה להפוך את העור בצורה מושלמת.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. מכפיל, קונים - צעירים מוצלחים אשר במיוחד רוצים למנוע להופיע בתצוגה בחופשה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. זה ל ... Читать дальше »
Просмотров: 82 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »