search
menu
person

NEWS AND UDATES


20:00
6 נסיבות, למה סקס חשוב במערכות יחסים, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הרבה יותר יכול, לשים את זה בעדינות, נראה

יש הסבורים לזה סקס הוא לא כל כך חשוב עבור היחסים, כפי שהוא ביסודו לחיות עד סוף הימים ב כבוד זה לזה, אבל לא כבוד כל כך ביסודו, אם התשוקה בינך נעלם. שים לב שאם אתה מאבד התלהבות סקסית לשותף שלך, אז אם שלך החיים כבר לא מביאים עיניים כבדות ולילה גניחות שנכפו להאיר את כל השכנים. יש כמה נסיבות, למה סקס חשוב במערכות יחסים.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. זה, זה הפך, נותן לך פליטה עצומה של רגשות 2 2. סקס יכול לסייע, לשים את זה בעדינות, להיפטר מתח 3 3. זה יכול להגדיל את הביטחון שלך 4 4. שניכם לישון טוב יותר בלילה 5 5. קרבה משתרעת בחו"ל חדרי שינה 6 6. מחבק את המין 7 סיכום צפייה

רוב המכשירים השפעה חיובית של מין קשורות לייצור הורמונים. שבתורו מעיד על העת העתיקה של מכשירים אלה, ולא משנה את המאה, זה עובד אדיר. גברים עדיין בוחרים גברת כי הוא יותר אטרקטיבי עבורם, כמו אובייקט סקסי ועדיין מוכן לנצח כאן. גבירותיי עדיין לבחור כובש ראוי יותר עבור המשך של רודציה.

אמנם, די מפתיע לבנות מקרי מבוסס רק על סקס.

למלא חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מענגת מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4,200 יורו.

באופן כללי, מדהים כמו גם בהחלט לא לקחת בחשבון השוואה מינית. מעטים מכל היצורים החיים רק אנשים ודולפינים יש יחסי מין בשביל הנאה, ובאנשים הסיבה היא אפילו לא לבד.

אחד. זה נותן לך פליטה קולוסלית של רגשות 1

אה, זה עובד: סקס יביא דופמין לתוך המוח, אשר נותן לך תחושה של אושר, טסטוסטרון, אשר משפר את הביצועים שלך, endorphine, אשר סוף סוף מוריד רמת הלחץ שלך ממזער את הכאב. כפי שלא היו מוזרה, אבל כל ההורמונים האלה מחזקים את שלך לענייני ולעשות טוב יותר את המצב הכולל של הגוף.

יחד עם זה, סקס גם אימון אירובי טוב, שכן תדרים לב קרובים אשר קבוע אצל אנשים העוסקים באופני התרגיל.

2. סקס יכול לסייע להיפטר מלחץ 2

בשלב זה, אין ספק, כבר ניסו את כל אפשרויות התזוזה מתמשכת: העמוק ביותר נשימה, עיסוי, אמבטיה חמה ואפילו יוגה. במקום זה יפה רק כדי לקיים יחסי מין. סקס מעורר פליטת אוקסיטוצין בדם, אשר מקדם הרפיה והסרת מתח.

ישראל אין מקום קדומה כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי ליסר לא יותר מלווה את השותף באירוע, שומר על הראיון ואת מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

אוקסיטוצין גם, באופן כללי, מוריד את הרמה עם קורטיזול, מתח ההורמון העיקרי.

למעשה, החוקרים מצאו כי מין נראה כמו אוכל טעים לאכול האפשרויות לבסוף להפחית את המתח ואת גירוי של מערכת תגמול המוח. ללא ספק, ראוי להזכיר את זה אורגזמה אינה מושפעת לחלוטין לזכות האפקט הזה, מאז הגוף שלך משחרר oxytocin לאחר 20 שניות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר מגע פיזי, כי בכל אחד.

3. זה יכול להגדיל את אמון שלך 3

סקס, באופן כללי, לא יכול לתת לך רמת התפיסה העצמית היא כמו ריהאנה, אבל אם יש לך אי-ודאות עבור עצמך או בגוף שלו, סקס יעזור לך רק לסיים את זה גם לחשוב ולקבל את עצמך כמוך. איך זה לא היה מוזר, אבל רק בגלל שמישהו אוהב אותך ככה, בגלל זה מין מוטל ביחסים.

4. אתה ישן על הלילה!

"בנוסף ל להגדיל את Oxytocin ורמות קורטיזול נמוך יותר, סקס גם משפר את השינה שלך, מאז האורגזמה נבדלת על ידי הורמון פרולקטין. יש לומר כי זה עניין של חומר תורם לשינה העמוקה ביותר בשלב השינה האיטי כאשר המוח פשוט עובד פחות פעיל ואתה בעצם להירגע. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

חָמֵשׁ. אינטימיות, לשים את זה בעדינות, מתפשטת מעבר לגבולות חדר שינה5

סקס עושה לולאה מָשׁוֹב. ככל קרבה יותר בחדר השינה שלך, יותר אינטימיות יש לך מחוץ לחדר השינה והפך. לאשר את זה. מספר פרסום הראה כי המין כרוך חיבה, על הקובץ המצורף, שלה תור כרוך כמה חושבים פעילות מינית. זה מה הכי בלהט להעביר את הלילות שלך, קל יותר זה בשבילך כדי לבצע תיקונים בבית לא, לבסוף, לפי.

צורות סקס חיבה, אפילו כבר מחכה בפעם הראשונה. יש צורך להדגיש כי בפרט, זה, באופן כללי, מרגיש גבירותיי, וטבעיות, הכל, כפי שרובנו התרגלו לומר, הורמוני יין המייצרים את גופנו. זֶה בתבונה בטבע, כך שהזוגות הפרימיטיביים לא מוטרדים את תפיסת הצאצא. ב הזמן שלנו מנגנון זה כבר לא כל כך חשוב, כמו איך אנחנו רגילים לדבר, כמה אנשים מעדיפים עסקים חופשיים או מין חד פעמי, במיוחד, חיבה מתעוררת גם אלה שהחליטו לאתגר ביום שישי בערב במועדון.

6. מחבקת סקס 6

מחקר, באופן כללי, להפגין, כי נשיקות ועדיפים של המין להוביל את המספקים ביותר ומאושרים יחסים (שוב, כל העניין Oxytocin).

יש לזה גם משמעות רגשית, במיוחד עבור הגברת, זה יהיה ביסודו יוצר כי אדם לא פשוט לקחתי את הכול ממנה שהוא צריך להיות, אבל הוא ממשיך לערוך אותו אפילו מִין.

אכן מאסר

מִין לא צריך לעמוד מלכתחילה במערכת היחסים, ולשים אותו על החלק האחורי התוכנית לא מומלצת, כפי שאפשר להפסיד לחלוטין עם שותף, במקרה זה, לא רק פיזי, וחושני.

עלויות זכור כי סקס הוא לא רק אורגזמות, ואת כל התהליך הוא לגמרי, החל מ הקדמה, מסתיימת בנשיקה של התנצלות. הורמונים מתחילים להתבלט כבר עם המגע הראשון, ואתה כבר יכול להרגיש טוב יותר.

Просмотров: 234 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar