search
menu
person

NEWS AND UDATES


10:06
9 מחשבות אמיתיות על האיש שלך עלייך במהלך יחסי מין

נשים לעיתים קרובות חווים אי-ודאות חמורה כשמדובר בגוף ובהופעה שלה במהלך יחסי מין. רבים מפחדים כל כך להפגין את השותף את החסרונות שהם מוכנים אפילו לנטוש את הקרבה. האם זה ראוי להגיד כי אי אפשר לעשות זאת?

התוכן של המאמר

1 כי אדם חושב עליך במהלך יחסי מין

אתה צריך לקיים יחסי מין עבור הנאה ואהבה, ולא הזדמנות להראות את הגוף המושלם שלך. כולם מבינים כי גופים אמיתיים תמיד יש פגמים שלהם, וזה נורמלי לחלוטין. יתר על כן, גברים מתוחים של נשים במהלך יחסי מין לטפל האחרונה. מחשבות אמיתיות של גברים רחוקים לחלוטין מכך שהנשים מדמיינות את עצמן.

כי אדם חושב עליך במהלך sexi

הוא לא שם לב רגליים שעיר

נשים הן לעתים קרובות looped מאוד על הפרטים ולבלות שעון שלם במקלחת, מנסה להפוך את העור בצורה מושלמת.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. מכפיל, קונים - צעירים מוצלחים אשר במיוחד רוצים למנוע להופיע בתצוגה בחופשה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח זה מספיק מספיק כדי לכסות לחלוטין את עצמם לכל הדרוש.

הגיע הזמן לפתוח סוד נורא, השותף לא צפוי לעלות ולצאת במהלך הקרבה, מפזרים את המפרק או השערות על הגוף הנשי.

ראשית, אדם מבוגר מכיר את הביולוגיה ומבין לחלוטין כי השיער על הגוף הוא סימן של בגרות. שנית, יש לו גם שיער על גופו, ומכיוון שהוא משמש לראות אותם על עצמו כל יום, לראות את הרגליים המגולחות שלך או את המפשעה עד הסוף, לא סביר להבהיל.

הוא מבחין צלוליטיס שלך, אבל לא לגנות

השילוב הנרחב של צלוליטיס הוביל במהירות את העובדה כי נשים החלו לשנוא את "קרום כתום" על הגוף שלהם ולנסות להיפטר ממנו עם הדרכים המגוחכות ביותר. למעשה, צלוליטיס היא מצב הנשים הרגיל של העור ואחד הסימנים המיניים המשניים.

כן, ולמה צריך להיות העובדה שיש כמעט כל הנציגים של המין היפה ללא קשר למשקל? כך אנשים חושבים, מי, אם כי הם רואים שחפת קטנות על הרגליים ואת השותפים פיפי, לא סביר לשקול את זה מגעיל או מפחיד. במקום לקנות קרמים ועטיפות, עדיף לשלוח כוח כדי לשפר את היתרונות הקיימים של הגוף שלך.

הוא לא שם לב לסנטר השני שלך

אין תנוחה במין, שם כל הקפלים יפרקו מעצמם, והפנים נראו מושכים מכל זווית. לכן, זה לא משנה בכל פעם שאתה או מתחת, השותף לא ייראה כמו הסנטר השני מסתכל החוצה. זה יותר מודאג לגבי התהליך ותחושות נעימות.

פתאום יצא, הסנטר השני לא יהרוג את האווירה הסקסית, ואת הנפגעים של השותף במראה - כל עוד.

הוא לא שם לב "מוזר" צלילים

למען האמת, במהלך מין זה בלתי אפשרי להימנע צלילים מוזרים, אם האוויר, קידוח בבטן או צליל מבוגר של סיכה. למה השותף בכוונה לבלבל אותך על הצלילים הטבעיים?

גם אם שמע משהו מוזר כאשר יש לך יחסי מין, זה לא יגיד בוודאות. לקחת תחת הקרבה הכוללת שליטה אתה לא יכול לעשות בכל מקרה, אבל צלילים יפים, בסוד, קיימים רק בפורנו, שם יש התקנה omnipot ושחקנים מקצועיים.

הוא לא חושב על ריח הרגליים שלך

תמיד מוכן להיות בדיוק לא אפשרי. ללבוש תחתונים מתאימים, להתקלח, לעשות מספר נהלים ולקחת תנוחה יפה על המיטה? זה עובד רק עם גיבורות של סרטים רומנטיים. סקס זה קורה מיד לאחר העבודה או אכפת במטבח, בחדר האמבטיה ובמקומות אחרים לא נוחים ביותר.

גם אם יתברר כי הרגליים שלך נסחפו וחולם על נשמה חמה, אדם שאימץ תשוקה חזקה, זה לא מפריע. העובדה היא כי במהלך הקמת, מחשבות של גברים מסתובבים רק סביב סקס, ריחות לא נעימים ותכונות אחרות של הגוף האנושי אינם כוללים בכלל.

לא אכפת לו הנרתיק "המאפיץ" (ואם לא, זוכר את הצליל של ביצים פורש במהלך יחסי מין)

בדירוג של הקולות המביכים ביותר במהלך הידוק האהבה, לדעת נשים רבות, הוא צליל של "הנרתיק footing". במקביל, לא יותר טבעי במהלך יחסי מין לא תשמעו. כאשר החבר חודר לנרתיק, חלק מהאוויר עובר בפנים.

קודם כל, אתה צריך לעצור ביישן הפיזיולוגיה שלך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה נפשית לא קל. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, זה ידגיש את המצב ויאסוף חברה יפה.
דירות דיסקרטיות בצפון

ושנית, יש חדשות טובות - זה מתאים. סביר להניח, האוויר נופל לתוך הנרתיק בשל העובדה כי השרירים שלו הם רופף עטוף בפין. כדי לחזק את חיזונם, Sexologists ממליצים תרגילים Keg מיוחדים. עצה נוספת - לשנות את התנוחה.

הוא אוהב את כל הקולות שלך במהלך אורגזמה

תנוחות יפות וגופים אידיאליים אינם כל ההיבטים שבהם סרטים למבוגרים קיללו את המצגת של מין זה. פורנו-השחקניות לעתים קרובות לדמות את גניחות, אם כי בתעשייה זו ישנם סוגים שונים: צועק, נשימה רם, ללא רמקולים שקט. כיצד להפגין רגשות במהלך סקס ואורגזמה, זה בכלל לא מסיבה עבור מתחמים ואילוצים.

למעשה, אדם ישמחתי כל צלילים ממך במיטה. העיקר הוא שאתה כנה ועמו. אין צורך לדמות ליופי, כי שיעורים של אהבה לא על זה בכלל.

הוא אוהב את הנרתיק שלך, לא משנה איך זה נראה

אנשים ייחודיים בכל דבר, וזה לגמרי בשל איברי המין. המראה של הנרתיק הוא שונה באמת מאישה לאישה, אבל זה לא אומר שיש בין כל איברי המין יפים או מכוערים. גודלו של שפתיים הנבט, הפות, צורתו היא הכל באופן טבעי לחלוטין לא אכפת לגברים במהלך יחסי מין, ולכן.

אברי המין של גברים גם לא לגעת בכוח אדם של סרט פורנו בתקציב גבוהה. הפין עשוי להיות שונה בראש גדול, לכופף בצד ימין או שמאל. מבוגרים מבינים כי האידיאל שנוצר על ידי כל דבר בעוד שני השותפים לקבל הנאה אמיתית מהקרבה.

הוא אדיש, ​​איפה ואיך אתה מזיע במהלך יחסי מין

סקס הוא תחליף מצוין עבור ספורט פעיל. שרירים, מערכת העצבים והמחזור הדם בעבודה במגבלה, כאילו רק רצח צלב טוב. לא לעמוד במהלך האהבה הקפידה כמעט לא מציאותית. גבר לעצמו יכול כימי בסדר, כפי שהוא צריך להוביל את התהליך ואת התנועות ברוב תנוחות. בסופו של דבר, ריח המין בכלל אינו הטיפות הנעימות ביותר, כל כך בלתי צפויות של זיעה על הגוף שלך לא צפויות לקלקל את הרושם ולהרוג את האווירה.

באופן מפתיע כמה קומפלקסים של נשים עלו עם עצמם או מודגשים מן הטריקים הערמומיים של משווקים. כמעט כל הפריטים מתוך סוג הנרתיק לשיער על הגוף והזיעה הם דברים טבעיים לחלוטין. נסו לא לשכוח כי התמונה בפורנו ואת הקרבה האמיתית הוא רחוק זה מזה ... פשוט ליהנות!

Просмотров: 83 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar