search
menu
person

NEWS AND UDATES


19:59
כמו זונות לבוב להסיר בחורים

יום שבת זה היה לי רעיון עם מישה עם מישה - להוציא פלט לא סטנדרטי. דיסקים, מסיבות, מפלרטט - כל התבערה הזאת, אבל הפעם רציתי לא רק כדי "להסתכל", אבל באמת להסיר את הבנות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, לקוחות - צעירים משגשגים במיוחד רוצים להיראות בבירור להסתכל על החגיגה, הליכה בהישג יד עם אישה בהירה. זה להרוויח זה די למדי, ולאחר מכן כדי להבטיח באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

הם מרוצים, וכל. מישה הכירה מועדון אחד, שבו הנערות היפות של לבוב או בבירור מבטאים את זונות של לבוב עם מטרה מובהקת ... ובכן, ברור מה, כלומר, כדי לספק את שירותי המין שלך. ואת המטרות שלנו הערב זה עולה בקנה אחד. מישה אמרה שיש "תלויים" זונות רבות לבוב ולקרנות בנות. ולכן ניחמו בפינה והזמינו כמה קוקטיילים מועדפים. והחל "ציד". הבטתי ברונטית אחת בשמלה אדומה, אבל מישה "נדחתה", אומרת לא הפורמט שלו. הוא עצמו הוא יותר בלונדיניות, אבל כאן אני "נקמה" ודחה את בחירתו. צחקנו והחלטנו שכן לא תפסנו שום דבר היום. ואז עיני נפלו על זוג מתוק דרך שולחן מאיתנו. ברונטית ובלונדינית! רק בשבילנו!

בנות הבחינו בעניין שלנו, והחלו לחייך באופן פעיל ולבנות עיניים. המלצרית עלתה, החלטנו להזמין עוד קוקטייל.
- אני אחד "מרגריטה," אמרתי.
- ואני - "Mojito" - נתמך מישה.
- וגם אני, "Mochito", וחבר שלי - "מרגריטה" - פתאום בא לנו קול. עטפנו בהפתעה. הבנות שלנו עמדה ליד, וחייכו אלינו.

המלצרית USLA. נפגשנו, דיברנו. בנות, אגב, התבררו להיות מאוד בשמחה, שם אחד היה אוליה, השני - נטשה. בתהליך השיחה התחלנו לרמוז מערפל להמשיך את המלון במלון. עם זאת, אוליה חייכה ואמרה:
מה מלון, בנים? אנו מזמינים אתכם לעצמך.

... וכאן אנחנו נכנסים לחדר שלהם מחכה לעלות מתוק. אני תוהה מה שירותים אינטימיים לבוב הם מתכוונים לעבד? בנות קיבלו שמפניה, והציעו לשתות. אנחנו לא מבינים לא סירב.

פתאום, ממש ליד השולחן, התחלתי ראש רע. הבטתי במישה, אבל הוא לא ראה אותי - הוא איבד את התודעה ממש מול עיניה. ואחריו כבוי ואני.

... ההכרה לאט חזרה אלי. פקחתי את עיני וגיליתי שלא יכולתי לזוז עם ידי או את הרגליים שלי - הייתי קשורה בחוזקה למיטה. וואו אנשים! אוליה עמדה מולי, ומהנה חייך.
- ובכן, בנים, חשבו בנות ירו? - היא אמרה. - והוצאנו אותך. ואתה עכשיו לספק לנו שירותי מין, מה שאנחנו רוצים. כדי להתחיל - להתחמם בהיר.

מיד עמד אוליה, והבנתי שהיא רוצה - cunnilingus! איזה טוויסט! זה שנייה אפילו לא זוכר את mishe.

... אוליה עבדה שהיא רצתה - היא היתה רוכב, וגברת קפדנית, ככלל, כל מה שאנשים עושים ו זונות לבוב. נכון, היא מסרה הנאה, אם כי הוא היה יותר כיף. ואת מישה "מזל" אפילו יותר - הוא התעורר, לבוש בבגדי נשים, ונטשה כבר החזיקה דילדו גומי מוצק בידיה. כמה טוב אהבתי את Ole, לא נטשה!

... תן לנו ללכת רק בבוקר, לאחר שהשיקה בעבר כל מאה דולר. אפילו לא סרבנו, היו כל כך המומים מה שקרה. מישה שתקה בכלל והסתכלה על רגליו. הסתובבנו בעיר.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל קל אם אתה מודל ארוטי מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 יורו.
https://romantik69.co.il/

כאן, פתאום הרים מישה את ראשו, נופף בידו ואמר:
טוב, וגיהינום איתו! לא pidaras פעם אחת! אבל, אולג, אתה יודע, נזכור, ולתת הכל להישאר בינינו. בסדר?.
פשוט הינהנתי בראשי בהסכמה. שירותי מין כאלה שכחו אותי במשך זמן רב.

Просмотров: 223 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar