search
menu
person

NEWS AND UDATES


20:43
מאפיינים של עיסוי סאקורה

סאקורה Twig הוא עיסוי המשמש במשך זמן רב. בעולם שלנו הוא בא מן התרבות היפנית הישנה. זה כבר זמן רב בשימוש כאמצעי להעברת תחושות מדהימות ורגשות חיוביים. אין לו טכניקות ביצוע מיוחדות, ניתן לעשות אפילו במצב אלתור. התכונה העיקרית היא כי עיסוי נעשה לא ביד, אבל ללטף את תנועות השפתיים, שפות חתיכות של אור.

סוג זה של עיסוי מביא תחושות זוהרות ורגשות בלתי מתפשרים לגברים הזקוקים להרפיה שלמה וקבלת רגשות נעימים. בתחילה, אתה צריך להירגע את האיש שלי, להסיר את כל המתח, להגיע אמון ולהתחיל רק את התנועות הראשיות. אחרי הכל, אם אתה מפעיל עיסוי של גברים לא ידועים, הם לא סבירים להיות מסוגלים לסמוך על המעסה שלהם בשניות הראשונות ולהירגע בידיו. אתה בהחלט צריך לנסות לנסות.

מאפייני עיסוי

זה כרוך הרפיה מקסימלית של הגוף של גבר, את ההשפעה על קצה העצבני שלו עם מגע קל ו רך. כדי להצטרף לאיש הביטחון, ההשפעה עדיף להתחיל בעזרת היד, ולאחר מכן בהדרגה לעבור על נשיקות וחלקים. עם עיסוי זה, אתה יכול להביא אדם למצב רגיעה מוחלט, כדי להסיר את העייפות של זה, לטעון רגשות חיוביים ולהירגע לחלוטין.

כאשר אתה שם לב כי אדם כבר מרגיע מספיק מוכן לבטוח לך וליהנות תחושות מדהימות, אתה יכול להעביר בהדרגה למניפולציות מכריעות יותר - ללטף בעזרת השפה והשפתיים. בתחילה, להכיר את גופו של האדם עם איש הקשר שלך, לטפל בכל האזור של הגב או הבטן, תן לו להבין שזה ממש נחמד ובלתי נשכח. אין צורך לפספס חדר אחד על הגוף של אדם, כי יש אפשרות כי אזור הארוגני שלו היה חסר, וזה פשוט בלתי נסלח במצב זה. נערות ליווי באילת

אחרי כמה דקות של השפעה כזו, אתה כבר יכול להרגיש כמה זמן הלב מכה את הלב של הלקוח שלך, זה הופך להיות קשה לנשום, זה אפילו מאבד את השליטה של ​​הרגשות שלה. כזה אושר מתוק ותחושות מדהים פשוט להשאיר אותו ללא תשומת לב. אתה אפילו לא יכול לדמיין, אשר מזהה אדם יחווה כרגע.

טעויות עיקריות מס '... איך עיסוי... נקודות ענפים של סאקורה

הדגש העיקרי של סוג זה של עיסוי הוא כי מניפולציות נעימות אינם מוגבלים באופן בלעדי ביד. העבודה כוללת שפתיים, לשון, שיני שיניים, מיסוד ירכיים. אתה יכול להירגע גבר עם כל הגוף, לתת לו רק את התחושות המבריקות ביותר ואת הרגשות שישמרו במשך זמן רב בזיכרונותיו. נסו להרגיש את השותף ככל האפשר, לטעון אותו עם רגשות נעימים כי בעזרת סניף סאקורה, זה יעשה את זה הרבה יותר מהנה. אתה יכול להקדיש ללא הבחנה את כל המשאלות ואת הצרכים של אדם, לספק אותם במלואה ולהביא אותם רק תחושות נעימות וחיוביות. נערות ליווי באילת

אז הליך העיסוי נתן רק רגשות ותחושות נעימות, יהיה עליך ליצור את כל התנאים לכך. זכור כי עבור גבר, זה מאוד חשוב לך: נערות ליווי באילת

  • להרים גישה אישית.
  • נגעים נעים.
  • נתן חום עם נשיקות עדינות.
  • נוצר בחדר המצב המתאים.
  • עיסוי עשה למוסיקה יפה.
  • אם אתה עומד בכללים קטנים אלה, אדם בהחלט יקבל תחושות נעים חדשות, חיובים עם אנרגיה חיובית וגם לשנות את יחסו כלפיך. מניפולציות צרפת כאלה הן קרובות מאוד לגבר ולאשה, לתת רגשות מדהימים, תחושות חיוביות ואווירה חמה מסביב.

    Просмотров: 80 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar