search
menu
person

NEWS AND UDATES


15:44
טעויות חשפנות למתחילים

חיי לילה, כסף גדול בר אטמוספרה יכול לפתוח את הראש של כל ילדה צעירה. רקדנים טריים הם לעתים קרובות רשלנית, ולכן הם עושים טעויות רבות, צובר ניסיון במקצוע חדש. זה מוביל לעובדה כי בנות בקרוב להיות מאוכזב, לא להתמודד עם מתח או לדפוק בצרות, ולכן הקריירה שלהם מסתיים מהר מדי. במאמר, לשקול את הטעויות הנפוצות ביותר של רצועת טירון.

אני אף פעם לא צריכה להתרברב

רקדנים מתחילים לעתים קרובות לא יכולים לשמור על רגשות ולספר עמיתים בחדר ההלבשה על הצלחותיו: הצעה עצומה, אורחים נדיבים ועוד. בנות מנוסות יותר יחייכו רק, וכמה אנשים ייעלבו. קנאה - שום קבוצה נקבה לא עושה בלי הרגשה זו. למרבה הצער, אבל אין דבר גרוע יותר מאשר אישה. זה איך סיפורים על פולנים, שמן משומן, תלבושות מפונקות "מעוקל" לקוחות מופיעים. לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, אתה לא צריך להרתיח את הרווחים העצומים לפני הממשל. עבורם, זו עוד סיבה אחת לשים אותך עם כמה מגוחך או להרהר יותר. אל תגרום לאף אחד עם ההתנהגות שלך, אבל לכל השאלות על התגובה ההכנסה בחטוף: "יש מספיק לכל החיים!-.

השווה לעבודה - Moveton

האם אי פעם פגשת קבצן לכביש? זכור את ההרגשה הלא נעימה הזאת ואיך אתה רוצה להשאיר במהירות את מקום הפגישה? ועכשיו לשים את עצמך במקום הלקוח, שהגיע לבר כדי להירגע ולחסום את הרקדן, אבל במקום לרקוד חם, מתחיל להתלונן על הגורל הקשה שלו, מה שמציע עצה טובה. אולי ג 'נטלמן יהיה ולא נגד ההפרעה, אז התנהגות דומה זה stilshiphip בבירור רואה את כל הרצון. חבל היא לא ההרגשה שאדם צריך לחוות אישה.

אל תנסה להגדיר אורחים של טיפים ומשקאות, נשאר וספטמבר. עדיף לבחור מודל אחר של התנהגות. החשפנית חייבת להיות מסוגלת לפתות, אינטרסים ובסופו של דבר "עבודה" את הכסף שלך עם ריקוד ארוטי והפגנת גוף חשופה. אם אתה בא לעבודה כדי לבכות ולשפוך את הנשמה לגברים, לספר את החיים הקשים של הנערה במחוז, אז לא רק שום דבר לא מרוויח שום דבר, אבל במהירות לאבד את המקום בצוות.

"רעים" רומנטיים רק בסרטים

לאחר צפייה סרטים הוליווד, כולל חשפנות, הרבה בנות בטעות מאמינים כי שודדים הם הלקוחות הטובים ביותר. רקדנים מאמינים שהם בבירור יש הרבה כסף, ואפילו "רע" כמו בנות יפות שעבורו הם מוכנים לכולם. עם זאת, המציאות מלאה באכזבות, ופושעים אמיתיים רחוקים מלהיות אכזריים וכזו תלולים כגיבורים של קולנוע.

לאורחים אלה ניתן לחשב באופן מיידי, במראה טיפוסי ולגרום להתנהגויות. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לעקוף את השולחן שלהם עם הצד ולא ללכת לסכסוך. לא יהיה סיפור יפה כמו סרט, וזה לא יתחיל לשחרר את הגשם ממאות מאות שטרות דולר לריקוד ליד השולחן. השודדים הם לקוחות כבדים מאוד, שכן הם אוהבים את הורדה של זכויות, תמיד לשאול משהו על השירותים בתוקף על ידי הבנות, הם לפרוח את הידיים שלהם באותו זמן לא יכול לשלם כל דבר.

אם לא בר מזל ועיניהם נפלו, אז לנסות בנימוס לספק את השירות המסופק על ידי המוסד, תמיד לשאול את התשלום קדימה במקרה של מצב סכסוך, ללכת לשומר. בשום מקרה הם לא על שכנוע ולא ללכת לשום מקום עם חברה מפוקפקת, מה אתה רוצה לא הבטיח. בדוק, כל הסיפור הזה יכול בסופו של דבר רע מאוד. חשיפת מומחה יודעים ורקדנים צעירים מתבצעים לעתים קרובות כדי להגביר את תשומת הלב מאנשים, שממנו "הסכנה" מכות.

הנוער אינו יתרון, אלא מחסור

חשפנות צעירות בטוחות מאמינים שיש להם יתרונות מסוימים על פני מתחרים ישנים יותר. למעשה, זה לא נכון. הגיל בחשש אינו חשוב כמו המקצועיות והניסיון לתקשר עם גברים. כמובן, רקדנים הם 25-27 שנים על זה טוב יותר מאשר בנות בת 18.

אם הילדה מאומנת והיא עוסקת סטריפטיז במשך כמה שנים, הריקודים שלה יהיה מרהיב יותר, ארוטי וסקסי. וניסיון ברצועת בר מאפשר לך למצוא במהירות גישה לכל אורח להירגע על הצעות.

חשפנית צעירה לא יכול להתפאר מיומנויות, אז זה צריך לבלות קצת זמן, כך ההכנסה שלהם היא עם שכר מתחרים מנוסים יותר. לכן, אין צורך להיות בטוח בעצמו ולתת לזה לקחת את זה באופן אקראי רקדנים ישנים, כי אתה עדיין רחוק מלהיות.

מספיק לחשוב על מה שאחרים יגידו

דעת הקהל היא הדבר האחרון שאתה צריך לדאוג. רקדנים מתחילים לעתים קרובות להקל על המחשבות שלהם על מה שאנשים יגידו כאשר הם לומדים את המפרט של עבודתם. אם אתה כל הזמן לנהוג מחשבות כאלה, אז אתה יכול פשוט לקחת אותך להשפלה העצבים.

צפה במצב. אם אתה אוהב לרקוד, השגת במקרה זה רמה מסוימת של מקצועיות, ובעוד אתה עובד ליהנות תשומת הלב של הציבור, למעט משהו אחר? לא כל נערה ניתנת להיות חשפנית. להיות רקדנית היא עבודה קשה, הן במונחים פיזיים ומוסריים. אם החברים שלך ואת הסביבה לראות את הפשטת רק גוף עירום לשים את המקצוע הזה לרמה עם זונות, אז הם מאוד לא בסדר. ולמה לבלות זמן ועצבים על אנשים שאינם חולקים את דעותיך, האינטרסים וההגבלים הניסויים אינם מכבדים את בחירתך?

פסולת אורח לא צריכה להשפיע על ההערכה העצמית

לעתים קרובות מתחילים חשפנים אשר חיטטו על מסמרת האורח מתחיל לדאוג שמשהו לא בסדר. המתחם מופיעים במראה, וחלקם חפוזים בדמעות ועד מהרה נדחו. אם אתה שם לב לחוות דעת של כל אדם שיכור, אז לא העצבים אינם מספיקים. זכור: כל אורח של בר יש מטרות משלהו והעדפות של טעם. כן, אתה לפניו חצי. אולי גבר הלך לבר, לשתות בירה ולשבוד לבד, אז הוא לא צריך את הריקוד שלך בשולחן ואת החברה. ברור כי החשפנית חייבת להרוויח צריכה, אבל לא לעצור על שולחן. כמו כן, האורח יכול להיות בבר האהוב עליו לחכות לו לתת את עצתו להזמין כוס שמפניה. או אולי הלקוח הוא רק רגל אחת ופשוט רוצה לשכב על בנות עירומות, למרבה הצער, אין מעט עם מועדוני רצועה.

אם גבר השיב לסירוב של ההצעה שלך לשבת ליד השולחן או לא רוצה להזמין אנשים פרטיים ושירותים נוספים, הם רק משאירים אותו וללכת אחרת. אל תשימו לב למילים גסות שלך והוא לא להרגיז אפילו, לתפוס אותו כחלק מהעבודה.

במקום מסיבה, עדיף לבחור חלום

העיכובים העליזים של חייו של המועדון עם ראשו ולעתים קרובות לאחר שינוי החשפנות מציעים "המשך הנשיעה", מה שנקרא אחרי המפלגה עם שתיית אלכוהול עם שחר. כמובן, אחרי העבודה הקשה, אני רוצה להירגע לשלוף קצת, אבל עדיף להשאיר את הקצף מעל היום. לאחר שינוי, תמיד ללכת לישון כדי לשחזר כוח ולא להפר את המצב.

זה מאוד קשה לא להתעורר אחר הצהריים, אבל אתה צריך לנסות להגדיר מחדש את השעון הביולוגי שלך תחת תוכנית העבודה. ללא מנוחה שלמה, בעיות יתחילו עם מערכת עצבים, וזה לא נחוץ בבירור. לא לחלק אין בעיות בריאותיות.

סטריפטיז הוא אמנות אמיתית, וכל נערה מציגה משהו מיומנות זו, משהו מיוחד. אם אתה "לשרוף את העיניים," כרוך באווירה של הסורגים של רצועות ואתה רוצה להיות חשפנית טובה יותר, אז אתה צריך לקבל עבודה ולא לחשוב על שום דבר. וכל הצעות אלה יעזרו לך לא לטפס על מגרפה כל כך מותש ברצינות על ידי רקדנים מתחילים.

Просмотров: 92 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar