search
menu
person

NEWS AND UDATES


15:23
סקס אוראלי בקונדום - צריך חבר גומי עבור "הפה" הנאה?

מין אוראלי נחשב זמן רב לחלק מתוכנית מינימלית בחיים של זוג פעיל מבחינה מינית בכל מין. אבל, אבוי, במדינה שלנו, תרבות ההגנה במהלך אלה, ללא ספק האירועים הנעימים לעזאזל. אבל ההגנה נחוצה! ובמאמר זה תוכלו לדעת על זה.

התוכן של המאמר

1 כמה פעמים זיהומים מין מועברים בעל פה? 2 שיטות מחסום - לא תרופת פלא 3 למה לצפות מטעם ותחושות? 4 איזה קונדומים לשימוש? 5 איך לעשות את זה חלק משחק מקדים? 6 מה יכול ולא ניתן לעשות זאת?

כמה פעמים זיהומים מין מועברים בעל פה?אני

תשובה קצרה - לעתים קרובות. אבל אתה מעוניין בפרטים, אם כי? https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

העובדה היא כי מדענים, להיות אנשים חכמים, הבינו זמן רב כי סקס אוראלי הוא תמיד מלווה בסיכון כמו זה "גורם הנאה" ועל מי נהנה. כאן אני מתכוון כל מין אוראלי: שניהם מציצה, cunnilingus, ו rimming. גם מהרצפה, שום דבר לא תלוי - סובלנות מוצקה וחופש הביטוי.

המורכבות היא שאנשים העוסקים במין אוראלי מתאמנים גם סוגים אחרים של מין. לכן, כאשר מישהו מן המשתתפים של כיף לא מרוסן מדביק את sti, קשה למדענים לקבוע היכן הגיעה הזיהום. אפילו יותר קשה להבין איזה סוג של חיבה אוראלית הוא המסוכן ביותר. ההנחה היא כי rimming, שכן החור אנאלי מסיבות ברורות הוא חזק יותר מאשר את הסיכון של כל מיני זיהום.

בדרך זו או אחרת, מדענים מגלים אילו מחלות יכול להתיישב בגוף האדם לאחר חיבה אוראלית.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, כי זה ידגיש את המיקום יעשה חברה נעימה.

ואם אתה אוכל עכשיו - עדיף לדחות את החוץ. בֶּאֱמֶת.

זִיבָה. זה כאשר רומא וריר ליפול מתוך השופכה, זה שורף אותה, כל הזמן רוצה להשתין, ועם כל השתנה זו גם כואב. הרפס. זה כשיש לך חום, אזור מפשע (שפתיים סקסיות, הנרתיק, השופכה) ופי הטבעת של זודית ושרוויות, ריר בועה מופיע על קרום רירי, בלוטות הלימפה גדלה במפשעה. עַגֶבֶת. שוב, את החום ואת הגידול בלוטות הלימפה, אבל באותו זמן איברי המין גם להתנפח, מפרקים ועצמות כאב, shankre מוצק נוצר על שפתיים מין בפה (פשוט מדבר כיבים, חינוך מוצק ודיק).

אלה הם המחלות הנפוצות ביותר המסוגלות לעבור דרך ליטוף אוראלי, Chlamydia, HIV, הפטיטיס של כל סוגי, pozdomoniasis, חותמות הערווה trichomoniass מועברים למין אוראלי. וזה לא רשימה מלאה, ייתכן שיש זיהומים אחרים, כולל, למשל, שרביט המעי ..

כבר החלטתם כי לעזאזל, את המין האוראלי הזה, דיבר האמא נכונה - רק בלילה, בחושך ובשמיכה, למען הלידה, עיניים, וחושבים על אנגליה? אל תדאג, כל השמחה האלה ניתן להימנע. העיקר הוא כי ..

שיטות מחסום - לא panacea2

כמו כל אחד אחר. כן, העולם הוא בדרך כלל מקום נורא ונורא, כל מין הוא תמיד סיכון, אפילו עם הגנה. מחסום אמצעי מניעה (קונדומים או מפיות לטקס עבור ערמומי / רומן) יכול להחליק אם הגודל נבחר גרוע, ניתן לשבור, ויהיו אפילו את הנזק הקטן ביותר או אפילו מגע פשוט עם עור לא מוגן באזור המפשעה (PABs חיכוך, למשל ).

ובכל זאת - כן, כן, בחצר של המאה העשרים ואחת, ובכל זאת זה עדיין קורה - קונדומים לעתים קרובות רק בלויה בשקט. לכן, בשם פורנו, קמה סוטרה וזה של גבר הקדוש, אשר בפעם הראשונה עלו עם קונדום - לקרוא את ההוראות ולהיזהר.

אבל בכל מקרה, הזאבים פוחדים לתוך היער לא ללכת! כן, ישנם סיכונים, אבל מין אוראלי הוא אחד ההמצאות הטובות ביותר של האנושות, והם צריכים להיות מעורבים אם הוא נעים.

הרבה בחורים פשוט מערייכים אותו. וגם מאמינים כי כל מין בקונדום הוא איך לנשק מסכת גז. ובכן, במונחים של מין אוראלי, שאלת התחושות והטעם היא טבעית למדי.

מה לצפות מטעם ותחושות?3

זה טיפש להכחיש: כן, אכן, סקס אוראלי בקונדום מורגש קצת שונה. אבל זה לא אומר שהוא לא יביא הנאה!

טעם לטקס הוא באמת לא נעים. קונדומים לא שוקולד, בסופו של דבר. עבור ליטוף אוראלי, קונדומים בכושר טוב יותר ללא טעם ניחוחות - הם, על פי ביקורות משתמשים, במיוחד כלולה. אם הטעם הוא עדיין לא נעים באופן פעיל, אתה יכול לנסות ליישם חומר סיכה, רק כדי לוודא שזה בטוח לבלוע. ולא, לכסות קונדום עם ריבת תות - רעיון רע! אבל על זה מאוחר יותר.

מה לגבי תחושות? גברים שיש להם קונדום במהלך מין אוראלי, שים לב כי הוא כ 80% של תחושות עם ליטוף אוראלי בלעדיו, כך הצהרות על מסכת גז - אגואיזם יסודי וחוסר רצון של גברים לטפל בנוחות ובביטחון של שניכם.

אגב, בונוס נחמד: אם התחושות עם ליטוף בעל פה לאדם חד מדי, והוא במהירות cums או אפילו חווה כאב, אז מחסום אמצעי מניעה ייתן תחושה נעימה אור של קהות יהיה להאריך את ההנאה.

מה קונדומים השתמש?4

מתאים בכל.

רוסי שאינם פנסים ומידע פגם נזרע דעה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, עם חרפה, יש צורך לעבור על עובדה זו. אבל היחידות המעטות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

הדבר העיקרי לזכור כי:

זה חייב להיות גודל מתאים, אחרת זה יכול להחליק או לשבור; השתמש ג'ל, להרוס spermatozoa, מסוכן. יכול להקהות סיר של חלל, וזה יכול להוביל נזק בלתי צפוי. וכן, ליטוף אוראלי אחרי רופא השיניים - גם רעיון רע. כן, גם אם רופא השיניים הוא הפנטזיה הארוטית שלך הביתה.

איך לעשות את זה חלק של משחק מקדים?חָמֵשׁ

אנחנו, למרבה הצער, לא שיחות שכיחות יותר על סקס ואבטחה בו, גבולות מתאר וארוטיות של תכונות סקס בטוח. לכן, אולי, בבקשה לשים קונדום מול מציצה, או מפית לטקס מול cunnilingus, זה נראה מביך, אבל זה יכול גם להיעשות חלק של משחק ארוטי.

כמובן, זה לא הכרחי, אתה יכול פשוט לומר. אבל אתה עדיין יכול ..

לדוגמה, לעשות את זה חלק מהמשחק של הרופא ואת המטופל או המורה במהלך שיעור חזותי של הוצאה לאור.

אתה יכול לחמם tatting על האוזן עד השותף שומר, כפי שאתה לא יכול לחכות, איך אתה רוצה לגעת בו.

אתה יכול לגייס אותו: לשים על קונדום לבד, לבזבז את כף היד שלי על החבר מן הראש אל הקרקע, ולאחר הימין בחזרה ..

כל זה נוח ונחמד עבור שני השותפים. למעט לפתוח אמצעי מניעה מראש כדי לא להיות מוסחת מאוחר יותר.

מה יכול ולא ניתן לעשות זאת?6

אתה יכול וצריך:

להשתמש קונדומים חדשים עבור כל יחסי מין חדשים. אם אתה משתמש קונדום אחד לכל מעשים, זה יכול בקלות להחליק או נזק. אבל אז אתה יכול להתפאר כי כל החבילה מתוך צרור! השתמש סיכה ריחני על בסיס ימיים או סיליקון כדי להסוות את הריח הלא נעים. חומרי סיכה לתרום לפצח הקונדום. אל תאפשר לאפשר לאיש הקשר של הממברנות הריריות עם גופי האברי המין של השותף לפני אמצעי מניעה! זה עשוי להיות כרוך זיהום.

זה אסור:

השתמש בשיניים. לטקס תלוי קל מאוד, ואפילו קרע מיקרוסקופי יהיה מספיק כדי לחדור את הזיהום. להשתמש כמו מזון סיכה. לֹא. פו, זה בלתי אפשרי! שים את "zeuter" במקום!

אז, השימוש באמצעי מניעת המכשול יעשה סקס אוראלי בטוח, והוא יכול גם להיות חלק נעים של משחק המין. ולא מסכות גז.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס אוראלי בקונדום הוא כלל החלים על כל שותף חדש. גם אם אתה לסבול את "מסטיק" ולהעדיף "נקי" תחושות, לא להזניח את ההגנה. עבור מן המניעת המכשול אל הספירלה או בסדר, אתה יכול רק אם אתה עם שותף זה לזה הם רק ובטוחים בבריאות שלנו. במקרים אחרים, עדיף לבנות מחדש. לטפל std - ארוך, יקר ומייגע. כמה פתולוגיות לא נמצאות בכלל מקובל לטיפול - נגוע פעם אחת, יהיה עליך להתמודד עם הפתולוגיה כל החיים. לא לסרב קונדומים!

Просмотров: 5561 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar