search
menu
person

NEWS AND UDATES


23:55
מי הוא אלכסיי מטאט? ביוגרפיה של פורנו רוסי akter marcus dupry

אלכסיי METAT, מפורסם עבור מרקוס Dupri, בחור הרוסי, המפורסם כמו הטוב ביותר כוכב סרט ארוטי. אלכסיי קיבלה שלושה פורנו - אוסקר, על שלהם שירותי מין כי אדם בשמחה מדגים צופים טלוויזיה.

התוכן של המאמר

1 MAMET רוסית 2 כוכב אירוטי עתידי בית קולנוע 3 מקרה שמח 4 פונים לחיים החדשים 5 מראה של מרקוס Dupri 6 פטריוט של רוסיה 7 כבוד לקומה היפה 8 בן זוג מקסים 9 בשיא אהבה ומין 10 חיים פורנו משפחה 11 איש שמח 12 ילדה חדשה 13 פרסים כבדים 14 נולד למין

רוסי smeci

מפורסם פורנו שחקן מרקוס דפפרי, הוא תושב יליד סנט פטרבורג. רוסית אוהבת את מולדתו מאוד, לעתים קרובות נזכרת לה ובכנות מתלהבת כאשר הוא שומע את המקצוע שלו ביקורות לא מחמיאים.

אחרי הכל, הלוחמים האמיצים והגברים המתמשכים, והתושב לשעבר של פיטר מדגים "סילקשי בוגטירס", לא לתרגם עם רוסי. אלכסיי (שם אמיתי Dupri) גאה במקצועו ובאורח החיים שלו. הוא מאמין שהוא הרוויח ראוי בפרסים שלו ומרוצה מעצמו.

כוכב עתידי ארוטי הסרט 2

ילדות אלכסיי Madeta עבר בעיר הולדתו של סנט פטרבורג. אמא הביאה לבדה, בלי בעלה. היא היתה אם חסרת אנוכית, קפדנית, והילד ניסה לרצות את כל ההורים, כדי שלא יאכזב אותה. המשפחה חיה צנועה מאוד. רוב הנער היה עוסק בסבתא.

לא היה טלוויזיה בבית, הילד חוסן על ידי ערכים רוחניים. סבתא תמיד הביאה את נכדו ביחס למין השני. מאוחר יותר יחס כזה יעזור לילד בתחום מקצועי. לשע הועלתה בקפדנות, לדברי סנט פטרבורג.

האיש הצעיר הבוגר סיים את הפקולטה לכלכלה ומימון, שרוצה לצאת לפיתוח המקצוע. הוא היה יודע מה מחכה לו בעתיד ומה ידע היה לשים את הדרך לחיים מאובטח ..

מארז שמח 3

אלכסיי Madetova היה בן 18 כאשר חייו היו מגניבים השתנה. הצעיר היה מתכונן לשירות צבאי בצבא, והיתה בדיקה רפואית טובה. כאשר הניתוחים הדרושים שוכבים בזרועותיה, הוא פגש באופן בלתי צפוי את הירי הישן, התעשייתי של הגלילים "למבוגרים".

חבר בהתלהבות הציע חבר להשתתף באירוע מעניין. אלכסיי, שרק איבדה את בתוליו והכירה את הקסם של הגוף הנשי, אבל הראשון סירב. חבר התקשר בחזרה בעוד כמה דקות. הוא אמר נואשות כי השחקן חלה וחולה ויש צורך להחליף מישהו. חבר הבטיח Beher תשלום טוב אם הוא פשוט משתתף בקהל. בלי כמה זמן לחשוב, אמא הלכה אחרי עוד על פלטפורמת הצילומים.

פונים לחיים חדשים 4

לשע הוקסמה כשהגיע למקום הממונה. מצלמות, מפעילים, כמה אנשים, והם ... בנות מפתות תחתונים על חתיכים. ללא שם: Lech Spol. הוא ציפה לראות מופע ארוטי מעניין, התפלל בתת-מודע לאפשרות לגעת יפהפיות סקסיות, ואז הפתעה בלתי צפויה.

הבחור מוצע לקחת חלק ב פורנוגרפיה ירי עם נימפות יפה. LESHA יוכלו לא רק "לקלף" שותף, אלא גם להשתמש בסמכות ילדות הגלגול של ז'אד מיניות. השמחה של אלכסיי לא היתה מגבילה. הוא מתלהב לתוך עבודה חדשה, שוכח הכל בעולם.

בו התעורר שד תשוקה בלתי צפוי, מחובקת על ידי להבה חמה. שלושה חודשים לאחר אובדן הבתולים, תן לעצמך לדעת. היום הזה נכנס בתוקף לחייו של תנועה, בתור תחילתו של חיים נוצצים חדשים.

את המראה של מרקוס Dupri5

אז, היום הראשון בילה על הצילומים של סצינות פורנוגרפית, הפך את הילד הרגיל, ב סוס מרשים של מרקוס Dupri.

צעיר יפה St. Petersbacers במהירות התקרב התהילה עממית. אלכסיי Madeta גוף שרירי יפה, עיניים בוהקות נאיביות ואדם פתוח. הופעתו בסצינות פורנוגרפיות, עושה את הצופים של עז בהתרגשות על המושבים שלו.

הדימוי של הנאה הרוסית בא בפנטזיות ארוטיות לגברות רבות. בנוסף לנתונים חיצוניים, יש חבר מרשים מעשי שיש לו חבר מעשי מרשים אשר סייע להרוויח סכום די הגון בעניין של פעמים.

פטריוט של רוסיה 6

מרקוס דפיפרי - שם הדמות של אלכסיי, שמתחתיו חתומה הבחור בסרטים פורנוגרפיים. למרות שקרובי משפחה: אמא וסבתא, ולא יכלו לקבל את נתיב החיים של בנו והנכד שלו, הצעיר היה מרוצה מעבודתו וחייו. הוא מסופק, צעיר, יפה, סקסי.

דרך ידיו ואת הגוף המיני עובר מדי יום את המסה של נשים יפה ומפתה, שעבורם הם משלמים כסף טוב. איך לא ליהנות עבודה כזו? עם הזמן, סבתא באה לקבל את העובדה הזאת, והחלה לתקשר עם נכדו באמצעות תקשורת ניידת כל יום. לשע לא רגיל. הוא חי בלוס - אנג'לס, אבל עם הנאה מבקר מקומות ילידים כמה פעמים בשנה. הצעיר רואה את עצמו פטריוט ואוהב את מולדתו.

כבוד עבור Semi7 יפה

מצוות התינוק, על כבוד לרצפה החלשה, מסייעת Maetno כראוי חל על נשים. אולי במיטה, על המסך של מגרש פורנוגרפי, לש"א ומאפשר לעצמם מגוון של חירויות, אבל לאחר הצילומים, תנועה שייכת ל"עמיתים "עם ידידותיות וכבוד.

לצערי, רוב האנשים לשקול פורנו - שחקניות "אי-חשיבות" ו "זול". סיבות שונות דוחפות בנות במקצוע כזה וכן נועז. אבל עבודה בתעשיית המין לא עושה אותם גס, אכזרי או קל דעת אִישִׁיוּת. הם אוהבים את עצמם, את חייהם, קרובי משפחה וערכיים שותפים משפחתיים, אם יש.

Spouse8 מקסים

אלכסיי מאיד ליד זמן רב נשארו ב רווקים. בזכות עבודתו, גבר פגשתי חלום של אישה על פלטפורמת הירי: יפה, בהירה סקסי בריג'ט ב. נערות ליווי בחיפה

שם הנערה נוכח אבו.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, אם המילה באה לתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין כי, בתורו, eSquiten רק מלווים את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למצב.

היא נולדה בספרד, יפה במשפחה צנועה. מראה יופי מרהיב מיד עזר לשלוח כשרונות לערוץ הנכון. הנערה למד בקולג 'ועבדה כחסרת סטריפטיז.

צורות רזה עסיסיות, שפתיים שמנמנות ועיניים יופי, מיג כבש לבבות כבדים. אחד הימים היפים, קיבל לוס הצעה שממנו היא לא רצתה לסרב: ירי בסרט מלוח. ההשתתפות בסרטון פורנוגרפי היתה בהחלט לא נבוך על ידי בחורה.

אלכסיי Madeta ו Bridget Bi

לפני שאתה עושה קריירה של כוכב ארוטי, הילדה לקחה הופעה משופרת. היא צפה בלונדינית, ועשתה ניתוח פלסטי על ידי הוספת היקף סיליקון בחזה. תכונה צעירה עשה פירסינג, הניח שני קעקועים והמציא את הפרודונימי המקורי: Bridget BI.

בשיא אהבה וסקס 9

Marcus Duprri פופולרי מוצלח פורנו Adacter, ברידג'ט בי - מפורסם פורנו שחקנית. פעם אחת על אזור ירי אחד, אנשים צעירים חשו אטרקציה הדדית והבהוב ניצוץ.

סקס נלהב, שהוא עבודה רגילה, מפצל את הצוות, במובן המילולי של המילה, אבל אלכסיי ולוס באמת התעניינו זה בזה. מהרגע הראשון, כאשר עיניהם נפגשו, לא מנוסים רגשות. אלכסיי אמרה: "היי!"בריג'ט ענה לו בנימה, ולכן נולדה אטרקציה ברק.

לאחר הצילומים הציע הנערה לפגוש אותה משדה התעופה למחרת. בלי לחשוב, דפפרי מיהר למקום הממונה, בשעה המיועד. זוג הלכו לסעוד יחד. תקשורת חמה ואהבה צפופה קשורה ביניהם. באותו יום הסכימו צעירים והתחילו לחיות יחד. בקרוב, שותפים סיכמו איגוד נישואין.

חיים פורנו משפחה 10

שתיקה שקט ויוצא דופן של נשים שבעלה הוא שחקן פורנו פופולרי. מצד אחד, האיש עולה ומרוויח סבתות גדולות, לעומת זאת, הגברת מבלנת כי החלק הראשי של בן הזוג נחשב למכשיר העבודה העיקרי.

עם זאת, בריג'ט עצמו לא השאיר מקצוע יליד. בבוקר, אחרי כוס קפה ונשיקות חמודות, ניגשו בני הזוג לעבודתם והמשיכו לתפקידיהם. דפפרי החמיצו מאות יופי, ניתנה בריג'ט לגברים רבים, ובערב היו בני הזוג עייפים ומרוצים מהתכווצויות מול הטלוויזיה, התבוננו בקולנוע ולועס פופקורן.

בחדר השינה, הם חיכו על ידי מיטה נשואה, שעליהן התאימו לאהבה (עבד) שמחה, אם שניהם לא עייפים בעבודה. אה, פורנו חמור - משחק פעולה ..

איש שמח 11

מרקוס Dupri בקול רם, בראיון, הביעו הנאה לחייו. יש לו מועדף אשתו, עבודה אהובה ונערה חדשה כל יום. נשמע כמו סרקזם, אבל כזה הבחור לא ישנה את בן הזוג היקר ונצפה על עובר יוֹפִי. בזכות עבודת ההשפעה, אלכסיי אין זמן כזה טִפּשׁוּת.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. רב-זמן, קונים הם בטוחים בטוחים, זה הולך להסתכל בהצלחה בפגישה, לטפל בידית עם אישה בהירה. הכנסה כזו היא די מספיק כדי להבטיח את עצמה לספק את כל הדרוש.

סקס, ארוטיקה וגיוון בחייו של תנועה לפחות באגים! כֹּל יום תרחישים חדשים, רעיונות, שותפים ... לא עובד, אבל חלום!

בריג'ט, לא משנה מה, מקנא בכבדות של בעלה האהוב. היא לא היתה נבוכה מהעובדה כי לאורך כל יום העבודה, חמוד מכניס על חברו עוד מאדאם Busty. היא מתפשטת, אם הוא נודע כי מרקוס הלך לסעוד עם חברו על פלטפורמת הירי.

עובדה זו ניגשה מעצמי והשתמשתי באישה עם קמח של קנאה: ופתאום ניצוץ ביניהם הבזיק? היו רגשות? סקס לא משנה אם השותפים אינם מעוניינים זה בזה.

משותף צוות ארוחת הצהריים לא גרם חששות מיוחדים. מה זה, אם החברה עובדים, לאחר יום עבודה קשה יחד. אבל אם מרקוס בדימוס במסעדה עם אחד השותפים של הסרט הצדדי, ציפו בתיו שערורייה מדהימה.

ילדה חדשה 12

בקרוב נישואין מושלם של מרקוס Dupri ו Bridget Bi התמוטטו. המשמרת של בריג'ט, שחקנית פורנו צעירה ומוכשרת על ידי Otha Falls בא לחיים. ברונטית קטנה עם שפתיים מלאות, לאחרונה התיישבו בתעשיית הפורנו, וכבר לווה קהל עצום של אוהדים.

Othe, בעלות על גוף מעולה, עוסקת סטריפטיז רשמה ריקוד ארוטי על המצלמה. להגיע לקבוצה, הנערה מוסרת בעקשנות בסצינות חמות לסביות. היא הוענקה להתקדמות ניכרת בשדה ארוטי.

Otha Falls

כתב עת "פנטהאוז" לבחור ילדה מועמדות להעניק "כוס של החודש". אישה צעירה זה היה מספר פעמים ממוספרים כותרים שונים rewards:

"הטוב ביותר כוכב חדש "הטוב ביותר את סצינה של סקס מסורתי "- שם הילדה השתתפה יחד עם מרקוס Dupry. "סאמיה חזה יפה " "שֶׁל גִיל הָעֶשׂרֵה חולם" "הטוב ביותר שדיים שנה ".

קטעי וידאו ב- YouTube מדגימים זוג מאושר מרקוס ו Otha, בעדינות לחבק אחד את השני. במבט ראשון, אתה לא יכול להגיד כי אהבה חמה כזו עשויה להופיע בין אנשים, בעת הצילומים סרט פרנק חריף.

פרסים כבוד13

שם אלכסיי Maette לאחרונה צברה פופולריות רבה. פּוֹרנוֹגרָפִי כוכבים לקחת ראיונות, לצלם קטעי וידאו. פנים מאושרים של מרקוס Dupri מוטבע במסגרות של Paparazzi, עם שלושה פרסים פורנו - אוסקר. לאחרון שנתיים צעירה, ומרמזת, הבחור קיבל מספר פרסים:

"הטוב ביותר סצינה חדירה כפולה " "סאמיה סצינת שאיבה » "הטוב ביותר סצינה אנאלי " "הטוב ביותר סצינה של סקס קבוצתי " "הטוב ביותר סצינה סקסית משולשת »

Otha Falls

Alyosha מועמד לתואר "האמן הטוב ביותר של השנה".

נולד עבור sex14

אלכסיי Madeta, הוא מרקוס Dupri, גאה בהישגיה ואסירת גורלו על עבודתו. בנוסף היופי של Othe, שבו הבחור הוא מערכת יחסים רצינית, אדם מזיין מדי יום עם היופי הסקסי הטוב ביותר של תעשיית פורנו.

למרות ההנאה, הבחור טוען כי העבודה לא קל לו. לא כל כך קל לקיים יחסי מין כאשר ראש הגב הוא תסריטאי, מנהל, מפעילים ונציגים אחרים של פלטפורמת הירי. בחברה כזו, יש צורך לתאר, ולבדוק, תשוקה ותשוקה, לשלוט על חבר נרגש ולבצע "חובות רשמית" איכותית ". מרקוס מסוגל מאוד מעשים.

אלכסיי Madeta גאה בהישגיו מאוד משוכנעת כי שחקני פורנו אמיתיים לא הופכים, אבל נולדים. שחקן פורנו מתייחס פורנוגרפיה כאמנות, ועם כל הנשמות מבצעת שליחות מופקדת.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בסרטים למבוגרים, בדרך כלל כל תשומת הלב מתמקדת בפרטנר. ההנאה שלה, צורות, קווי גוף יפה לעיתים קרובות עומדים בראש הפינה. עם זאת, אדם משחק תפקיד לא קטן יותר! זוהי עבודתו המביאה שותף למידת ההנאה הגבוהה ביותר. ואתה צריך להיות מסוגל לבצע את המשימה שלך לשלוט מאשר יליד סנט פטרסבורג Marcus Dupry מתגאה. השורש רוסית השיגה הצלחה עצומה בתעשיית הקולנוע למבוגרים בשל הכריזמה שלה, מראה אטרקטיבי וקטע אטרקטיבי באמת. זה מה שאומר - זכר אמיתי!

Просмотров: 82 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar