search
menu
person

NEWS AND UDATES


15:23
מהירות: למה הוא במהירות cums וכיצד לפתור

עכשיו סקס לא מבולבל. הוא מעריץ על ידי I רק דנים, ניסיון לשתף. זה נראה, אין ידע מכוסה מן הכלל גִישָׁה. אבל עדיין, את החינוך הקדמי בארץ הוא די נמוך. זֶה מוביל לעובדה כי כמה הגדרות ומושגים מתפרשים כי הם יש לטפל בו.

כפי נוהג מציין, מין 2nd תמיד ארוך ראשון. לכן, זה לא שווה ייאוש ייאוש אם האורגזמה הראשונה באה מהר מאוד. טוב יותר להישאר ושוב לקיים יחסי מין. 2 פעם הבטחות להיות הרבה יותר זמן.

1 תנאים מוקדמים שפיכה קורנת 2 לא תרגול

עם כל זה אתה צריך לשקול את זה, על פי הסטטיסטיקה, משך המין הממוצע הוא 3.5 - 5 דקות. אז אם גבר רואה בעצמו שבץ מהיר עקב אורגזמה לאחר יחסי מין של 4 דקות - הוא טוֹעֶה. ובוודאי לא צריך לגורפים עבור כזה "חסרון". אז מקאר לחץ על הזין הוא הכרחי תוך 10 שניות. עם טכניקה כזו היא סופית זר ו שפיכה נע החוצה. העיקר הוא לא לעשות את ידית התנועה, זה רק להאיץ את הסיום.

תנאים מוקדמים קורן ejaculationi

החל מופיע השקפת העולם שמשהו לא בסדר איתם, הם לא רגילים, לא כולם, לא מספיק אמיץ. זה הופך רקע קשה די קשה ניסיון.

למעשה, הנסיבות יש שפיכה פתאומית מספר עצום:

1 פעמים ניסיון קדמי. כאשר הבחור הוא מאוד נרגש ויש לו הרבה ניסיון, חומרת הרגשות ממין הוא הרבה יותר חזק. זה טבעי עם הזמן זה יעבור. אז אם החוויה הזאת הוא 1 - כדי לייחס את עצמך במהירויות מוקדם. סמליות. כמו עירור, להדגיש זהה לאורגניזם. אפשר לומר שהראש והאדם העצבני כל כך מתרגש. סביר כי במהלך הקרבה האינטימית לגבר מסתיים יותר. אם זו סיבה למין מהיר, ולאחר מכן לפני החלת תרופות הרגעה, החלפה צריכה להיות פנה לרופא, לא להתחיל עצמית תרופות. עומס עבודה בעבודה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - צעירים מוצלחים אשר שואפים במיוחד כדי להופיע בחופשה, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא די למדי, כדי לכסות לחלוטין לחלוטין את כל הכרחי.

סיבה זו להדגיש. הלחץ מיהר יש את אותו השפעה מרגשת. את המין הנדיר ביותר פועל. אם סקס מתרחש מדי פעם, הרצון לגבר מצטבר. לכן, הוא צריך זמן קטן לחלוטין לזרוק את המתח ולהגיע לסיום. זוועה שהשותף לא יאהב יחסי מין. ביסודו של דבר ביסוד. אימה לא תאהב שזה יכול להיות תנאי מוקדם לאורגזמה מהירה מאוד. זה בא לידי ביטוי רצון פסיכולוגי להשלים את התהליך מהר יותר. רפלקס שפותחה על ידי אוננות תכופה. גברים ידעו בצורה מושלמת למתח מהיר. זה גורם רפלקס זה לוקח את המקרה בזמן של סקס כאשר הרגשות של חוק מין הוא אפילו יותר כיף ונעים יותר. ומחלות ביניקליות או זיהומיות. הפרת תפקוד הגוף יכול גם להוביל לשפיכה מוקדמת. כשלים הורמונליים. במקרה זה, הגוף מתחיל להתנהג אחרת, כי זה הכרחי להיראות מפרט. שבר, פציעות בעמוד השדרה. היכולות של אדם במיטה קשורות באמת עם האגן ואת עמוד השדרה. לכן, במקרה של הופעת של בעיות דומות, למצוא את הסיבה שהאדם מאיץ הוא במיוחד שלהם. פגמים אבץ ומגנזיום. אביטומינוזיס הוא עומס קשה על הגוף לכל הכיוונים. וגם הוא יכול להשפיע על משך הפעולה המינית.

במקרה של הופעתה עם שפיכה חירום, כדאי להתחיל להוציא תנאים מוקדמים סבירים ברשימה זו. אם כל אחד מהם זה לא נשאר - זה לא סיבה לייאוש. הרחבת יחסי מין מספר שיטות.

אֵיך לתקן את המצב 2

- עֲבוֹדָה מעל הדיאטה

אם התברר כי האיש מואץ עקב חוסר אבץ ומגנזיום, זה שווה לסקור דיאטה משלה. אביטמינוזיס קשה, אספקת משימות לא רק במיטה. לכן, אתה צריך להוסיף האוכל שלו:

שוקולד זרעי דלעת או אבטיח קטניות אגוזים: ארז, אגוזי מלך, בוטנים, פיסטוקים או אגוזי לוז צדפות או mussels בשר או כבש קוקוס אבזם או שיבולת שועל

מוצרים אלה עם התוכן הגבוה ביותר של היסוד Microelements מסוגלים לסייע בהגדלת משך הפעולה המינית, אם הסיבה באמת שומרת בפגם שלהם. בדיוק כמו זה עשוי לעזור, עדיף לא להתעלל - התוכן overestimated של אבץ ומגנזיום הוא גם לא מועיל.

- אוֹנָנוּת

אם הסיבה טמונה במופת, ואז פלוס כי אוננות יכולה לסייע. העיקר הוא לשנות את הטכניקה. בתהליך, כאשר האיש מנסה שהוא עומד לסיים, הוא צריך לעצור, כמעט לרגע, ונושם. ואז להמשיך, לעצור שוב, לא.ד '.. יַעַד - כדי לצלם באופן שווה את האורגניזם שלה, כך שהאורגזמה אינה מתרחשת מתי אוננות מתמשכת בתוך 10 דקות. כאשר הוא מצליח להשיג, יש צורך להמשיך אוננות, אבל עם תחושה של אורגזמה מהירה להאט מהירות ידית יד. עם אימון קבוע משך האימון עם אישה יכולה להגדיל באופן משמעותי. ובכן, ירד במהלך טווח ארוך מתח מויחות ייהנה

- כְּבִישָׁה חבר

שיטה זו הרוויחה כמות עצומה אומדנים חיוביים ודנים אינטנסיביים ברשת כאחד הכי הרבה קיים. הטכניקה היא רגילה למדי ותחיל ממש במהלך יחסי מין. נחוץ קח את הראש חבר כך שהאצבע האמצעית והאינדקס נכנסה את הבסיס של הרסן מצד אחד, ואת אחד גדול - על השני. אם יש באמת בעיה גרועה, יש צורך למצוא דרכים לפתור אותו, ואת שלהם כמות גדולה.לעתים קרובות, גברים מודאגים אם ברגע אחד הם מגלים שהם בהצטיינות מהר מאוד. במיוחד עצבני מאוד, אם עדיין צעיר מאוד ואין להם ניסיון למדי במין. אתה יכול ללכת ולהידוק למין כאשר זר הוא על הפין סיים הדופק.

- טֶכנִיקָה הסחות דעת

טכניקה זו, סביר להניח, הגיע למוח, אחרי הכל, זה הדבר הכי ברור לעשות. ויש לציין כי זה מאוד -. זה ברור מן השם המהות שלה - אתה צריך להסיח את הדעת. והטריק הוא שאם אדם לא רוצה אישה לראות שמשהו לא הולך אז, כדי להסיח את דעתו ממין, הוא יכול, להציע לה לשנות את התנוחה.

ישראל בנחישות אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים הבעלים של התקנות הרוחניות הגבוהות ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק מלווה את השותף באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי האישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

באותו זמן לבחור זה יותר מסובך. לדוגמה - לעבור לספה או במטבח או במקלחת. אם שני השותף דנו בנושא זה והם מוכנים לעבוד יחד על החלטתו, אתה יכול לבקש גברת לאכול, לגרד, לסחוט ידיים.ד '.. העיקר הוא שזה לא היה סקסי, אבל באמת distracting.

- הנשימה נוהלי

זה יכול להראות יוצא דופן, אבל תדירות הנשימה הפגיעה משפיעה על קצב שפיכה. איך זה עובד: טוב יותר לנשום גבר, העובדה שהוא יבוא אורגזמה. זאת בשל העובדה שזה לעתים קרובות נשימה נותנת אות המוח איום. וכדי להירגע, המוח נותן לגוף אות של פריקה, שמוביל לשפיכה שמנונית.

אז זה לא קרה, אתה צריך לראות נְשִׁימָה. כאדם ירגיש שהוא נושם לעתים קרובות מאוד - אתה צריך בצע נשימה עמוקה ביותר, לעכב את הנשימה שלך, לנשוף, לעשות נשימה עמוקה ביותר.למי לא סייע לאף אחד האמור לעיל - כדאי לשלוח את תשומת הלב שלך למוצר המכיל dapoxetine חוקי. ב 2009 נערכו מחקרים קליניים ב -20 שתי מדינות, אשר הצדיק את ההשפעה של מוצר זה. התוצאות של מחקר זה הראו כי בעת קבלת גלולה של יחסי מין ניתן להרחיב שלוש שעות.אתה יכול גם לפנות התערבות כירורגית.

- הִתחַזְקוּת שרירי האגן

לשכב על הגב ולהרים ידיים ורגליים. זֶה תרגיל נקרא "סירה". תנועות רדיאליות tazoma נהדר - שוכב על הגב, להתמיד מרפקים על הרצפה ולשמור על האגן עם הידיים. על משקל פנייה הרגליים המתארות טיול לוויקקה ריצה ויוגה גם יעזור להביא שרירים האגן בטון

- Tych פַּעַם

עוד שיטה פופולרית להאריך סקס. מהותו של זה השיטה היא שהאדם חייב לכוונן פנימה כדי להפוך אחד T חֲדִירָה. כאשר מבחינה פסיכולוגית זו משימה זו תהיה בראשו, זה יהיה להתמקד בספירה ומין יהיה ארוך. העיקר הוא לא כדי לקבל את הצעת החוק.

- לְהַכפִּיל הֲגָנָה

כולם יודעים שמין בקונדום לא רָגִישׁ. אם האיש הוא מהירות, אשר לעתים קרובות מקיים יחסי מין תחת הגנה לטקס - הוא יתאים טריק דומה. לפני סקס אתה יכול להשתמש 2 קונדומים מ. זה מופחת באופן משמעותי רגישות של חבר.

- לְבַקֵר חדר אמבטיה

ידוע כי שלפוחית ​​השתן המלאה מעמיד את הערמונית, חיזוק הנאה בזמן המין. לכן לפני סקס ביסודו מאוד ללכת לשירותים.

- מַתְאִים פּוֹזָה

ישנן שתי תנוחות עיקריות שיכולות להרחיב את המין. הדבר היחיד - הם לא יכולים לעזור להם הם האהובים ביותר.

Possion עם פנים, מים, rander poss. אחרון בפרט, זה טוב כי האיש קל יותר לשאול את תנועות הקצב של השותף. העיקר הוא למנוע תנוחות מיסיונריות - ב IT גברים עדיין. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

- UNALTERED בת זוג

לא משנה כמה מפתיע, במיוחד עם שותף קבוע של גבר להתחיל לקיים יחסי מין יותר. ב -1, האיש בטוח שזה לא יהיה לצחוק ולתמוך בו. זה מאפשר לו למנוע מתח מוגזם במהלך סקס. הוא אישר מדעית כי אמון ונוחות גדלים משך האמצעי של מעשה מיני. בנוסף, האדם מתרגל גוף של אישה, מראה של שותף חשוף עליו כבר לא מתנהג כמו אדמדם סְמַרטוּט. ומין נמדד מבטל התנזרות לטווח ארוך, ואדם לא יהיה כל כך נרגש, אבל אומר שזה יהיה למשוך במיטה יותר.

- נוֹחַ יום רביעי

מקום שבו אנשים יש סקס - מאוד ביסודו. מישהו אוהב רגשות חדים ומעדיף מקומות שבהם הם יכולים להשתנות, אבל עבור מהירות, אפשרות זו אינה מתאימה. צריך לעשות זאת אווירה נוחה בבית: לעמעם את האור, להניח גוף נעים הלבשה תחתונה למיטה. זה בטוח ביסודו כי אף אחד לא יפגע בשבילך ולא מפריע ויש לך מספיק זמן. לפני סקס אתה יכול ללכת למקלחת, ובכוח זמן התהליך אינו מונע מוסיקה מדידה רומנטית.

- 2-O לַיְלָה

תוכן כל התוכן יודע את המהירות של המהירות. גיא, W אשר שפיכה מתרחשת במהירות רבה, כמעט 1-2 דקות לאחר תחילתו של המעשה המיני.

- הכנות והתערבות

זֶה מרגיע ומסייע לגבר זמן רב לא לסיים, מה שחשב שהוא הוֹבָלָה.משך יחסי מין יכול גם להשפיע שרירי טונוס. כמה תרגילים פיזיים עשויים לעזור לשמור על השרירים לא רע, להגדיל את משך המין:

הם יתמקדו בהורדת הרגישות של סוף העצבים חבר. אין התוויות נגד בפעולה זו. שיטה זו נקראת איבוד עצבוב. אבל שיטה זו מתאימה רק לגברים מסוכנים, כי לא כולם אמון ללכת מתחת לסכין של הרופא, במיוחד אם הפעולה מתבצעת גוף בסיס כל כך.

העיקר הוא לשמור על הראש שלי כי דרכים אלה לא רע אך ורק מקרים יוצאי דופן כאשר שום דבר אחר לא טיפח, ורק תחת תצפית רופא אישי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

חבר מין - חלק עוצרי נשימה של הגוף. אין 2 חברים דומים. בקרוב אנשים מהירויות, אחרים יכולים לקיים יחסי מין ולא לסיים. הכל אישי לחלוטין. עם חבר הקשור למספר עצום של עובדות מרגשות שאפילו גברים לא יודעים. לדוגמה, אחת הנסיבות של שפיכה המופקשת עשויה להיות משקאות מופרזים עם פרוקטוז. כן, כן, קולה האהובה, הפד ומרודדים אחרים הורסים את קירות כלי הדם שממלאים בדם, שמוביל לא רק לשפיכה שמנונית, וזקפה לא מספקת.

Просмотров: 3486 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar