search
menu
person

NEWS AND UDATES


02:04
יש, כמו בראשות, הדבר היחיד שיסייע לקבל את החוויה הטובה ביותר במין

כיצד לשפר את החוויה המינית? מה כאן כפי שנהגנו לקרוא, הגורם העיקרי? עושר של שותפים מיניים? מספרם? ואולי סדירות, כפי שאנו עולים בקנה אחד איתך, קרבה פיזית? אבל ברור כי ברגע שיש לך כאוטי איך לבוא לידי ביטוי, אג"ח מיניות להוביל שעמום ואדישות - אני רוצה משהו מאיתנו לבד אומר, חדש, אבל שום דבר לא מרשים.

התוכן של המאמר

1 כיצד להשיג כמה מאיתנו הוא עקבי, חושני קרבה, והוא אפשרי לעשות סקס טוב יותר 2 איך סוף סוף לקבל אינטימיות

וזה לא מדבר על סיכונים שונים - כגון איך אנחנו משמשים לקריאה, הריון לא הולם או std. ואת הקביעות של סקס כמעט כל האנשים בהחלט לא, זה הופך להיות בהירות של החוויות.גם ברברה נראה להדגיש כי השותפים הם בעיקרון ייעוץ כדי להישאר מחוברים. "אם אתה צריך להישאר באופן זמני במרחק זה מזה חבר, תמיכה בתקשורת על סלולר או סקייפ. שלח תשומת לב לעובדה שהוא מבטל התרגשות, ו מסייע לשמור על תחושה של נוכחות של שותף בחיים שלך - כפי שהוא צריך, ואמון ".

סקסולוג ברברה ברטליק מניו יורק סבור שכל זה משפיע מאוד על הנפש, וברמת שביעות הרצון בתחום האינטימי. "בתרבות המודרנית, כמעט כל האנשים מקבלים פציעות פסיכולוגיות, מאוכזב באחרים, יש תחושה חדה של דחייה. מה זה טוֹב?-. נערות ליווי בתל אביב

כיצד להשיג חושני קרבה ולהפוך סקס טוב יותר

בראיון שלו, ברברה גם נותן שלוש שימושי טיפים המאפשרים לשפר באופן משמעותי את האיכות כפי שאנו מביעים קשר חושני עם שותף, וכפי שצריך, לקבל תענוג יותר מפיזית קרבה לו.

קרא על סקס. "כאשר אתה לוקח ומעריך אותך, זה יותר קל לך לחפש פנטסיה נסתרות משלך. אני 2 ידיים לדיונים למין. זה יהיה רע אם לא שנראה את מה שאנחנו חושבים צריך להתנהג כמו בסרט: לשתות על כוס יין - ומג במיטה. אבל בעולם האמיתי, סקס מלומד מורה לשיחה טובה. כמעט לכל, השיחה על הקרבה יכולה להיות בעייתית.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה עכשיו לא רגעים שימושיים אחת בעבודה.

זכור: התוצאה הסופית היא להתגבר על האילוצים. במקום זאת אתה מרגיש חזק הרבה prefictions פנימי לפתוח שותף - לא לטפל בעזרה, לבקר פסיכולוג או סקסולוג ". אל תפחדו מסיכון. ברברה מאמין בצדק כי אין זמן ביחס לסיכון ביחסים, אבל עדיין המשחק הזה שווה את הנר. "אם אתה בוטח באדם אחר, אתה תהיה מוכן, בסופו של דבר, לסכן ולגלות שלהם" נקודות חלשות "לפניו. אבל כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, חיבור אהבה בריא צריך להוביל כמה באים לידי ביטוי, אימוץ הדדי שיפור הקרבה. במקום זאת, לא נראה כי הוא לא מפחד, בתורו, לחשוף לפניך. לא פחות ממך, לשים את זה בעדינות, לקחת, כאילו דוחה, כדאי לחשוב: עם האיש אני עקרונית?-. תהיה עצמך. "כאשר אחד מבני הזוג רק התיישבו, כפי שאנו מביעים, חיבור חושני, לפחות חלק מהם לא יכול לפחד להיות עצמם," הערות ברברה. "הסקרים שלנו בילה בשני אלפי שנה של ארבע עשרה הראו: אנשים עם גישה פתוחה יותר למין מסוגל מסוגלים רק לחקור את הרצונות שלהם ולשתף אותם ללא תחושה של אשמה. וזה עושה סקס כמו הרבה יותר משביע רצון ".

כיצד להשיג conness2

כמעט כולנו אינם נוחים לקול את הצרכים שלהם בקול רם. אחרי הכל במקרה זה, אדם הופך במיוחד, כמו רבים באים לידי ביטוי, פגיע; ו, באופן טבעי, לא עם כל אחד איכר הוא לא כל אחד, כפי שצריך להביע, הגברת יכולה לחלוק דברים אינטימיים.

במקום שאתה מחשיב את השותף שלך קרוב מספיק אדם לבנות איתו דברים כאלה כדי לדבר, לסייע להלן טיפים של סקסולוגים:

הזהר. אל תהיה מוסחת על ידי מחשבות אקראיות, להתרכז רגשות - הן בשיחה רגילה והן במהלך סָמוּך. "לעתים קרובות אנשים מוזכרות. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא את זה ולא בעצמך לא מבינים את זה להרגיש איך להעביר את השותף הזה?"," אומרת ברברה. לגלות. "יודע כי בשבילך עקרונות מִין. רק אז יהיה ברור מה לבקש ". לשנות אמונות. "הוא רואה את המין שלי פנטזיה עם טיפש "," היא צוחקת על הפין שלי, "מחשבות כאלה לא סבירות לעזור לך לחשוף לשותף. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על מה לזהות איך אנשים רגילים להביע, אמונות רעות, ו מאוחר יותר לשנות אותם בונה יותר.

הקרבה באה, ולא ברור כי הוא מסוגל לעשות את זה מעניין ומרגש. מתברר כי המפתח לנויר של המין היפה הוא אמון. סקסולוגים, באופן כללי, מאמינים כי, כפי שכולם יודעים, פרנק עסקים וקרבה פיזית כמעט בכל מחוברים, אם כי הם לא לאחד זה את זה.

בצע את הרצונות שלך בישראל רק אם אתה ילדה מסוגנן מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4,400 $.

לשלם את ההנצחה על העובדה כי דוגמה אינדיקציה בכך הקשר יכול להיות גם, COC הוא הנהיג, תרבות מודרנית של תקשורת, שבו מין הוא מופרד לעתים קרובות מרגשות כגון אמון, קבלה וטיפול.

Просмотров: 1643 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar