search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:12
פנטזיות סקסיות כי הם טובים יותר בתיאוריה מאשר בפועל

להשלים את החיים האינטימיים שלך עם רגשות צבעוניים חדשים הם חיתוך. וכל הזמן בחלומות האלה נראה כמה פנטזיות סקסיות שנראות כל כך מרגש וחמוד, אבל מאכזב בפועל.

התוכן של המאמר

1 סקס במקומות חריגים 2 נשמות 3 מכוניות 4 חוף, יער ומקומות אחרים בטבע 5 מיטות אקרובטיקה ועוד Kamasutra

ציפיות מיד להתפשט עם המציאות, כך שזה לנצח מזיין עבור בדיקות מיניות במיטה. במאמר זה, ננסה לא רק כדי לבחור את הפנטזיות הסקסיות המאכזב ביותר, וכדי למצוא את השיטה כדי לגלם אותם כך כדי למנוע רגשות שליליים. נבדק בפועל!

סקס במקומות יוצאי דופן

ברשימה של בדיקות מיניות מתוכננות של זוגות שונים, רעיונות נמצאים לעתים קרובות יותר לעשות אהבה באיזה יוצא דופן ולא נוצר במלואו עבור המקום הזה.

מישהו מנסה לקיים יחסי מין בנשמה, כמו בסרטים, אחרים מעדיפים יחסי מין במכונית, והקצוות הספציפיות ביותר למצוא הרפתקאות איפשהו בטבע, מחופים פראיים למערכי ייעור. וברוב המקרים, התמונה כי הדמיון הוא נמשך הוא מאוד sprawling עם המציאות. בואו נראה את כל האפשרויות קרא עוד.

Souls2

נראה מאוד רומנטי, בשימוש לעתים קרובות הן רגילות הן בסרטים פורנוגרפיים, והן בפועל הכל מתברר עָצוּב. אין מספיק מקום, sliping כך לפחות כמה תנועה לא מוצלחת יכול להוביל ליפול ופציעה, פשוט לא על מה, ושפכים מלמעלה יותר מעצבן מאשר כיף.

פתרון: שנה את המקלחת על סאונה. מרחב, נוחות, סודיות מוחלטת, המסה של רגשות מרגשים הוא הבטיח. אם אתה עדיין לא לצוד הרבה לבזבז כסף על סאונה, לקנות ידית מיוחדת בחנות סקס כדי לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה.

ליישם מטרות ילידיות בישראל בקלות, אם אתה נערה ארוטית של הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח בחודש מ 5000 $.

זה פשוט ומצורף באופן אמין לקיר ופותר אפילו קשיים עם החזקת שיווי משקל.

Car3

להתיישב במכונית נוסע רגיל בנוחות ונוח למעשה, הוא לא מציאותי, משפשף חלקים שונים של הגוף ומכות על הקיר והתקרה מובטח, ובתא בו זמנית הופך חם ומחניק. וזה לא מדבר כבר כי אתה צריך ללכת לכל מדבר כדי לא להמשיך עיניים אקראיות ראייה. ועל מציצה מאחורי ההגה הוא המציא יפה Anecdotov, כך שאתה חושב על מה זה בידור קיצוני יכול להוביל.

פתרון: לרכוש או לשכור מכונית גדולה, או עדיין לנסות להבין מקום אחר למין. מתוך מציצה מאחורי ההגה, עדיף להימנע באופן כללי, על הכביש יש צורך להתמקד בנסיעה, זה יסתיים אחרת אם לא בחדר המתים, ואז במרפאה.

על תנוחות למין במכונית לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

חוף, יער ומקומות אחרים ב טבע 4

זה נראה רומנטי מאוד, ולמעשה - החול על השיניים, ב אוזניים, בשיער ובכל מקום שבו אתה יכול, חבורה של חבורות בגלל חלוקי נחל ועוד אי סדרים של הנוף, חרקים בדירות ויופי אחר.

פתרון: הכנה מוצקה. אם אתה זוג מנוסים תיירים, אתה מבין בצורה מושלמת מה לעשות. במקרה הלא נעים, להתייעץ עם תיירים.

מיטה אקרובטיקה ועוד Kamasutra5

לאחר מקומות יוצאי דופן ברשימה, תנוחות חריגות הולכים. אוֹתָם תיאורים, תמונות ורק ציורים לשים את ההתלהבות של מיליוני אנשים שניהם רצפות, תעשיית פורנו מנצל באופן אינטנסיבי שחקניות עם עבר התעמלות. נערות ליווי בקריות

מסתכל על מיילי מלכוב, אשר בולע חבר, לשים את הראש על הישבן שלו, השראה גברים מנסים לחזור על אותו הבנות שלהם מאוכזבים, כי לא ניתן להפוך משהו דומה.

באופן כללי, גם אם האישה שלך היא התעמלות מקצועית, מסוגל למלא את התנוחות הבלתי מתפשר ביותר בפועל, זה לא אומר כי תנוחות נתונים יהיה תענוג בשבילך, לעתים קרובות הכל מסתיים עם microtrams, לא אופקין לזוז ולהתמקד בהנאה, ללא שינוי על ידי חבר מן הנרתיק וטבלת אחרים.

פִּתָרוֹן. אם אין לך רמה מספקת של אימון ספורט, תצטרך לעבוד במשך זמן רב ועקשנות. אפילו לא מנסה למתוח את האהוב שלך על החוט לערב, אם בפעם האחרונה היא התיישבה אליו כבר 7 שנים, כאשר אמא רשמה אותה בבית ספר בלט.

הצלחות 1 במיטה אקרובטיקה אתה תהיה בתוך שישה חודשים, לא קודם לכן. אבל אם אתה לא לעצור את שניהם, מעז. מועדוני כושר כרגע בכל פינה, קורסים יוגה, סימני מתיחה ואקרובטיקה נמצאים בכל מקום, ובכן, תרגילים עבור עבודות הבית רק אווז.

אם אתה זוג ספורט המורכב גמיש ו נערה חזקה ובחור של כוחותיהם מספיקים כדי לשמור על שניהם תנוחות יוצאת דופן, משהו עדיין שווה לדעת.

B-3, זהיר עם ספרינגס. גם אם האישה שלך היא מתעמלת, מסוגל להפוך את רוח רוחות, החדירה שלך לתוך זה ותנועות ייתן נטל נוסף כי הגוף שלה לא נעשה שימוש כדי לקבל. לפני להתנסות עם הגב, לנסות פשוט לעבוד בעמדת חידה בזוג ולוודא כי הוא אינו גורם לכאב ואי נוחות. אפילו יותר מחשבות עבור סקס אתה מוצא במאמר הבא שלנו עוד יותר על הקישור.

ב -1, כדי לבצע בנוחות, המחייב את הגמישות הגבוהה ביותר, לא מספיק כדי פשוט להשתלט עליה במגבלה יכולות.

תמיכה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה את המצב יעשה חברה נעימה.

כדי לקיים יחסי מין על החוט היה נחמד ונוח, שלו יש צורך למתוח במינוס טוב, ולא קצת לשבת על זה דרך כאב. ב 2, פחד את התנוחות, שבו אחד השותפים נמצא במקום למטה ראש. למרות האטרקטיביות שלהם נראית, הנאה תהיה בלתי מובנת, אבל הנזק הוא אמיתי לחלוטין.

Просмотров: 72 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar