search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:13
צריכה: כללי שימור לנשים

הרווחים הגבוהים ביותר בתחום הפנאי נוקטים כמעט את כל הנשים. צריכה - סוג הפעילות מרתק, אינו מבקש יכולות מקצועיות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי המשימה העיקרית של עובד בר הוא או מועדון - כדי לפתוח את האורחים כדי לקנות משקאות מהתפריט.

נראה שהאשה כל הזמן נראתה כל הזמן, היא במקום, כפי שרובנו התרגלו לדבר, קהל עצום של אנשים. מה, לשים את זה בעדינות, יכול לקרות? הצרכנים המנוסים, ככלל, הם אומרים, אילו מצבים אחרים, לשים את זה בעדינות, יכול להתרחש עם עובדים מתחילים בתחום זה.

עבודה על הצריכה היא לא מראה!

אבל הנערות של הפריפריה משוכנעות רק כי תעסוקה במועדון היא ערובה להתחתן עם מוסקוביט, זר או סנט פטרבורג עשיר. המיתוס של הצורך הזה לציית לבוקר.

עבודה על הצריכה לא יכול להיות סוף סוף לעומת מאוחר. תארו לעצמכם עובדה אחת, שבאופן שבו אנו מביעים, לאורחים באליטה יש רעיון שיש "הנחת" יפהפיות. הם לא נתפסים כפי שנהגנו לדבר, נשים יומיומיות עבור היכרויות. הצרכנים נדרשים לשמחה בערב, פחות מזה.

למגרין, התמימות של עובדים חדשים נמצאים באופק. גבר לא יכול להתנגד להבטחה "לקבל כוכב מן השמים," כאשר נראה כמו פרובינציה צעירה מביטה בפיו. אין ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי הייעוץ הופך לקורבן של קורבן הקורבן של הקורבן. כדי לא להיות שולל או גברת נעלב, הוא הבא, לשים את זה בעדינות, לדבוק בכללים העיקריים:

  • העבודה בצריכה אינה מחויבת לגדול לעניינים אישיים, קשרים אינטימיים;
  • זה בלתי אפשרי, סוף סוף, מסכים על תאריך במלון, בדירת הלקוח, בקוטג 'האישי של בן שיח;
  • הילדה צריכה להישמר בראש כי כל מועדון אורחים שנייה יש אישה, ילדים;
  • אי אפשר להתאהב אורחים ללא שינוי;
  • עדיף לא, זה הפך להיות מספר טלפון, כתובת אישי כתובת אטרקטיבי זר לקוחות אחרים של המוסד.
  • שמור את הדרכון שלך בעצמך!

    אם בסוכנות התעסוקה של הנשים בתחום הפנאי או המועדון המנהלי דורש כפי שהיו לתת דרכון לאחסון, ולאחר מכן לרוץ ממקומות אלה. כזה ערכת עבודה לבחור רמאים.

    במיוחד לא בטוח להישאר ללא מסמכים במדינה של מישהו אחר. כולם יודעים כי ייאוש כפי שהיה לעבוד על הצריכה במוסדות אירופיים או טורקיים יש צורך רק על ידי אשרת העבודה של החתימה על החוזה. לשתף פעולה עם מוסדות כאלה עוקב אחר המתווך מנוסה - הוכח איך רובנו רגילים לומר, סוכנויות מודל.

    אם, בסופו של דבר, הם נותנים ללכת לעבודה בארץ זרה לאורך אשרת תייר, אז זה הכרחי כדי להכחיש. תעסוקה רשמית לא תהיה, אישה תהיה בלתי חוקית "ידית" מוסדות. לשים לב לעובדה כי עבור זה כמעט כל המדינות יש סוגים הבאים של עונשים: קנס, גירוש, מעצר. כי אילו קשיים הם כפי שהיינו מדברים, גברת צעירה?!

    לא אינטרימה!

    עבודה על הצריכה כפי שרובנו התרגלו לדבר, כמה גברים לבלבל עם זנות. למעשה, הבנות לא נכנסים לתוך יחסים סקסיים עם היציאות, אשר, בסופו של דבר, לטפל במשקאות בבר. הגברת רק תומכת בחברה, נהנה, צוחקת, רוקדת. אין פרטיות עם האורח הוא רק צפוי.

    אם אדם נותן קשר אינטימי מחוץ למועדון, עדיף לבוא אליו, באופן כללי, כדי sehe. כמעט בכל המועדונים בחוזה, סעיף רשום כי בהתייעצות, בסופו של דבר אסור להיכנס למין עם אורחי המוסד. החולף יקלקל את המוניטין של המוסד.

    תן קרובי משפחה יודעים איפה אישה עובד

    תקשורת מאסטר עם יקיריו בהחלט, אם התעסוקה מתוכננת במדינה של מישהו אחר. אתה לא יכול להתעמק לתוך הפרטים של העבודה, אבל את המיקום ברור עדיף להתקשר. אם הם מופיעים איך רובנו התרגלו לדבר, מצבים לא מובנים עם המעסיק, אז זה צריך סוף סוף לדווח לסכסוך. המודעות של יקיריהם לא התהפכה פעם נשים ממצבים מגעילים. קשה יותר לסייע, אם אתה לא יודע בכלל, שם אנשים רבים חושבים, גברת צעירה! דירות דיסקרטיות

    מציג תשומת לב, אתה יכול בהצלחה, הוא הפך, לעבוד על הצריכה, להרוויח מ -5,000 רובל לערב.
    Просмотров: 74 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar