search
menu
person

NEWS AND UDATES


17:46
איך להפשיט

שאלה נפוצה היא איך להפשיט. מאמר זה יענה על השאלה הזו ויספק כמה טיפים כיצד לעשות זאת.

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא למצוא את החשפן המתאים. אתה יכול להשתמש בחשפן על בסיס אצטון או על בסיס שמן, או שאתה יכול להשתמש במפשיט צבע במקום כימי. חשפניות על בסיס אצטון הם היעילים ביותר, אבל יש להם גם את הריח החזק ביותר ולוקח יותר זמן להתייבש לפני שתוכל לצבוע עליהם. חשפניות על בסיס שמן הם פחות יעילים אבל אין להם ריח חזק וקל יותר לעבוד איתם מכיוון שהם מתייבשים מהר יותר מאלה המבוססים על אצטון. מחסני צבע בדרך כלל פועלים בצורה הטובה ביותר עבור משטחים נקבוביים כמו עץ מכיוון שהם אינם מגיבים עם העץ באותה מידה כמו סוגים אחרים של חומרי הפשטה.

1) חומרי הפשטה על בסיס אצטון חזקים יותר מסוגים אחרים, אבל יש להם גם ריח חזק יותר ולוקח יותר זמן לייבוש

מועדוני חשפנות הם מקום מצוין לעבוד בו, לפחות בתיאוריה. אתה יכול להרוויח הרבה כסף ובמקביל ליהנות מחברתן של נשים יפות שבדרך כלל יותר משמחות להוריד את הבגדים שלהן. אולם בפועל, חשפנות היא עבודה קשה שיכולה להיות מתישה רגשית וגם פיזית.

מאמר זה ידון בכמה מהדרכים הטובות ביותר להתחיל בתור רקדן אקזוטי וכיצד להרוויח כסף כאחד.

הקדמה:

מועדוני חשפנות הם מקום מצוין לעבוד בו, לפחות בתיאוריה. אתה יכול להרוויח הרבה כסף ובמקביל ליהנות מחברתן של נשים יפות שבדרך כלל יותר משמחות להוריד את הבגדים שלהן. אולם בפועל, חשפנות היא עבודה קשה שיכולה להיות מתישה רגשית וגם פיזית. מאמר זה ידון בכמה מהדרכים הטובות ביותר להתחיל בתור רקדן אקזוטי וכיצד להרוויח כסף כאחד.

הפשטה היא פעולת הסרת חומר מהמבנה התומך שלו.

הפשטה יכולה להתבצע ביד או בעזרת מכונות. ההפשטה נעשית בדרך כלל כדי להסיר צבע, טיח, טפט או ריצוף.

כמה כלי הפשטה נפוצים כוללים:

-פטיש ואזמל דירה דיסקרטית במרכז

- רובי חום

-ספינת קיטור

-מַשׁחֵז

-מסיר שומנים

Просмотров: 55 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar