search
menu
person

NEWS AND UDATES


23:28
איך עושים מהלך ריקודי בטן בסיסי

המהלך הבסיסי ללמוד הוא השימי. אתה יכול לנער את הכתפיים או להשתמש באצבע כדי להראות לאנשים מה אתה עושה.

סוג חדש לגמרי של ריקוד מגיע: ריקודי בטן מתקדמים

זהו אימון אירובי בקצב מהיר בעצימות גבוהה עבור הלסת, הבטן והישבן, כמו גם ללב. רקדני בטן מאומנים במיוחד בהיבטים אחרים של כושר כמו אימוני התנגדות וטכניקות שריפת קלוריות. אל תפחדו אם אתם לא טובים בלשנן תנועות ריקוד: אנשים יכולים להבין מהלכים פשוטים כמו השימי מבלי שהוא נלמד. https://tkescorts.com/נערות-ליווי-בקריות/

הדרכה זו מכסה מהלך ירך קל לביצוע ופשוט בריקוד בסגנון מצרי.

שם המהלך נלקח מהמדרגה הדרושה בכל רגל. החלק את העקב השמאלי לאחור, ואז את העקב הימני קדימה ולפני השמאלי. בריקוד מצרי הירכיים נשארות 'בפנים' וכפות הרגליים נשארות על הקרקע או צמודות אליה. הפוקוס הוא להישאר מקורקע וקל על בהונותיך.

כל תנועות ריקוד אחרות הן אופציונליות. אולי כדאי לכלול אותם מדי פעם כדי לתבל את השגרה, אבל הם מותאמים בצורה הטובה ביותר למהלכים מקריים שמגיעים לטבע שני במקום ריקוד ראשון למתחילים או חימום בדיחות שגרתיות שמסיימות מפגש מיומנות בצורה יפה

#

# שירותי ליווי בתל אביב

# לחץ כאן כדי לבצע מהלך ריקודי בטן בסיסי!

שיעורי ריקודי בטן קיימים כבר עשרות שנים. אבל מתרגלים פנו ל-YouTube כדי לקבל אימון משתלם יותר.

כל המדריכים ב-YouTube עוקבים אחר דפוס דומה: הם נותנים הוראות שלב אחר שלב כיצד לבצע את מהלך ריקודי הבטן הבסיסי הזה, כולל תנועות זרוע וידיים ספציפיות, תזמון, מיקום הגוף ושינויי שכבות.

אבל כולם מתחילים עם אותו כתב ויתור: אף אחד לא כאן כדי לשפוט אותך! זאת למרות העובדה שאם תצפו בסרטון הדרכה אחד בלבד מבלי להקדיש לכך מחשבה תחילה, רוב הסיכויים שתבחינו שרמת המיומנות שלכם לא ממש תואמת את מה שנלמד.

מהלך בסיסי של ריקודי בטן, כמו השימי מהמותניים יקבל ביטוי טוב יותר אם אחד מהם מבוסס יותר.

בריקוד הבטן המזרח תיכוני המסורתי, נעשה שימוש בידיים נמוכות ונשימות עמוקות כדי לנשום אנרגיה עמוקה שהשתחררה באמצעות תנועת הפה, הידיים והירכיים.

כדי לבצע מהלך ריקודי בטן בסיסי, צריך לנקוט עמדה שטוחה על הקרקע, לכופף את הברכיים ולוודא שהם מקורקעים לפני היד.

שנית, ודא שעמוד השדרה שלך ישר. לבסוף אתה יכול להתחיל להתנסות עם זרועות (להחזיק אותן גבוה או נמוך), תנוחת ראש (ישרה או זקופה), תנועת כפיים עם רקדנים אחרים לנגן בתופי אוויר.

בכל אזור בעולם יש סגנונות שונים של ריקודי בטן, כאשר קבוצות תרבותיות מסוימות מבצעות ריקוד מסוג זה בתנועות גוף המשקפות את התרבות שלהן. נעשה שימוש בדימויים ובכוריאוגרפיה כדי להפוך את הריקודים ליותר ייחודיים.

כאשר מתחילים, עדיף לא לדאוג יותר מדי לגבי שינון הצעדים שלך, אלא להתמקד בלימוד חלקים של קצב הריקוד והתאמתם.

Просмотров: 57 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar