search
menu
person

NEWS AND UDATES


על פי הסטטיסטיקה, כמעט 99% מהצעירים, ככלל, הם מכירים את ההרגשה הלא נעימה הזאת, המשקע, כאשר הגברת מסרבת למין.

בישראל אין מקום קדומה, בעוד מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה הופך להיות סימן של מעמד.

מה הסיבה להתנהגות זו - נראה ולא חולה, בעבודה הכל בסדר? אירועים יכולים להיות כמות עצומה גדולה - מתוך איך הכל ברור, טריוויאלי לא מן הרגליים עמד עד לבעיות בריאותיות אדירות. אבל אז ננתח את התנאים המרכזיים ביותר, התנאים הנפוצים ביותר, כפי שאותם באים לידי ביטוי, התנהגות כזו.

התוכן של המאמר

אני לא באה אלי - נעלבתי! 2 זה באמת עייף מאוד 3 היא פשוט לא אוהבת סקס 4 חוסר ביטחון בבעלותו 5 סקס משועמם לה 6 איש רק סיים כדי לעורר גברת

אל תבוא אלי - אני פשוט נעלב!אני

האיש הוא פשוט שווה הבנה, זה הפך, לקבל את העובדה כי הם ולא הגבר ... Читать дальше »

Просмотров: 3516 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

בניגוד ל חוות דעת נרחבת, הנאה מין אנאלי לא יכול לקבל רק גבר, אבל גם אישה, עם זאת, חייב להיות מוכן כראוי תהליך. רכות של שותף ושומן מתאים ימנע רציני פציעה.

התוכן של המאמר

1 למה אנשים סקס אנאלי? 2 למה גברים עושים את זה? 3 למה נשים עושה את זה 4 ההשפעות של סקס אנאלי 5 היתרונות והחסרונות 6 מחלות העלולות להתעורר 7 אורגזמה ממין אנאלי ותוצאותיה 8 מחלה שבה אדם הוא כל הזמן חווה אורגזמה

למה אנשים סקס אנאלי?אני

אורגזמה אנאלי נקבה היא לא מיתוס, אבל זוגות עוסקים בסוג זה של סקס לרוב לבקשת אדם. כ -70% מהשותפים בוחרים בסוג זה של מין בשל סקרנות ולהציג מגוון של חיי מין, עם זאת, סיבות אחרות אפשריות - נרתיק מרווח באישה וקבלה הנאה רק מ מין אנאלי או מחוד הווסת.

גברים לעתים קרובות יותר כל דוחפים אישה בחידושים. הם רוצים לשלוט באחריהם בכל חוש, להרגיש את הזכר הדומיננטי, וגם ליהנו ... Читать дальше »

Просмотров: 287 | Добавил: terriemcnailmh | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)